čtvrtek 26. července 2018

POČASÍ

Ani netušíte, 
jak moc a jak sobecky bych si přála.
aby u nás v Čechách vládlo takové počasí jako teď tady.
Vím, že tam máte vedra,
možná větší než tady na Floridě,
ale co vám tam chybí, 
je vydatný déšť.
Ten my si tady užíváme opravdu každý den.
Denně skoro pravidelně se kolem druhé odpolední zatáhne
a skoro hodinu někdy i déle
vytrvale a docela pěkně lije.
Taková naše povinná odpolední siesta.
Nevadí mi,
Rozhodně to ale nevadí zdejší zeleni.
Ta si o to doslova říká.

A proto bych si toto počasí přála v Čechách,
protože je mi velmi smutno při pomyšlení,
že mi na chalupě asi všechno schne 
a já to nemůžu zalít tak, 
jak bych si přála.
Štve mě to o to víc,
že ke spoustě rostlin jsem měla vztah, ještě předtím než jsem je zasadila.
Rostliny,které jsem dostala od mých školních dětí.
Pokud nějaká úplně uschne, tak mi to bude neskutečně líto.

Když tu chodím 
a všude se všechno zelená,
tak je mi po té mé zahrádce teskno.
Tady se nemůžu rýpat v zemi,
ta moje zahrada mi tu chybí.
jediné, co je asi pozitivní, je to, že asi neroste zase tak moc tráva,
takže to snad traktor zvládne..

Doufám, že až se vrátím,
že nenajdu jen poušť.
Vím a je mi jasné, že ztráty budou,
ale moc si přeju vláhu pro ty moje kytičky.
Tak aspoň trochu deště,
prosím ještě....





všude kolem nás jsou samé " vousaté " stromy.
Mějte se moc krásně
a napište mi, že aspoň občas někde zaprší:o)
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.