úterý 7. srpna 2018

DRDOL


jen krátce a pro zasmání.
Koupila jsem si příčesek. 
Jedná se vlastně o gumičku do vlasů,
kterou když si narychlo potřebujete upravit účes,
tak jednoduše dáte do vlasů.
Když mě uviděla Emička,
tak povídá, že si to musím dát do vlasů až pojedeme k oceánu,
že si všichni budou myslet, že jsem její maminka.
Musím napsat, že si to asi všichni myslí,
i bez mého příčesku,
neboť jsme zvláštní seskupení.
Já, manžel, jeho maminka a dvě děti.
Mám neustále chuť všem vysvětlovat, 
že já jsem babička!
No uznejte, není lepší vypadat jako celkem zachovalá babička
než jako přestárlá matka?
:o))
Naše americká dovolená se chýlí pomalu ke konci.
Mám v hlavě spoustu příspěvků,
ale stále nějak čas nebo ta správná chvíle pro jejich napsání.
Určitě mi zůstanou v hlavě
a fotky mi je připomenou
a já až budu na chalupě,
tak si zase naplno budu užívat blogerských radovánek.
...
Vám přeji krásné dny
a už se těším domů
( jen moc ne na cestu, která je zatraceně dlouhá).
Inka

PS: připisuji až po odpoledním koupání...opět stejná situace,
myslí si, že jsme rodiče - staří rodiče. Vysvětlujeme, že jsem babička.
Nechtějí věřit a já se chci pochlubit se svými již téměř pěti a půl křížky.
Na to zareagovala manželova mamka.
"Né, abys jí řekla, kolik ti je,
to by si pak mohla vypočítat, kolik je mně:o)))".
Mamka je totiž a navždy bude " Midle Ages woman" :o))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.