středa 5. září 2018

NÁVŠTĚVA

Pojďte na chvilku na malou návštěvu ke mně do naší žabičkové třídy.
Právě jsme skočili do první třídy!
...
Dnes jsem stihla vyfotit pár fotografií.
Ještě minulý týden byly ve třídě pouze parkety.
Vše jsem musela vystěhovat a znovu nastěhovat, 
neboť se dělala celá nová podlaha.
A toto je výsledek.
Zatím se prvňáčkům ve třídě líbí.
Mně také,
ale pořád ještě uklízím 
a třídím vše, co jsem za poslední roky nastřádala.
A že toho je:o)).
Dnes jsem opět dorazila domů až po šesté.
Příští týden už snad bude hotovo:o).
Tak k nám nakoukněte:o)



autobus je už připraven k matematickému startu:o)


naše nové podsedáky


Spoustu nových pomůcek jsem nakoupila
 na 




Máme i nový koberec




naši noví kamarádi
Pepa Nezdara a Emička Poslušná


a hlídají nás  naši žabáci


...židličky jsou nahoře..
a třída je prázdná..
Zítra ale zase ožije.
..
Mějte se moc krásně 
a užívejte!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.