pondělí 3. září 2018

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

dnes jsem se konečně dostala k psaní.
Je přece pondělí 
a to je moje oblíbené květinové.
Dnes je to nejkrásnější,
protože opět něco začíná.
Prvňáčci.
Noví žáčci - nový začátek.
Kytičky jsou dnes od dětí.
O to větší radost z nich mám.






14 hektických dní je za mnou.
Příprava třídy pro prvňáčky mi dala pěkně zabrat.
Domů jsem chodila,
vlastně ještě chodím
( protože i dnes)
po 6 hodině. 
Doma pak padám:o).
Přitom je toho tolik, co bych mohla a chtěla napsat.
Tak se do toho zase s chutí dám.
Dnešní první školní den byl úžassný
a doufám, že nastartoval i mé další psaní.

Doufám, že celý rok bude tak prima, jak dneska začal.
Vám přeji krásnou noc 
a zítra zase na shledanou:o).
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.