pondělí 1. října 2018

TAK A DOST!

Někdo už konečně musí říct mému tělu dost!
Kdo jiný to může udělat než já, že?:o)
Během měsíce září hned dvakrát viróza
a odléčená o víkendech, jinak přechozená.
Lékaři by ze mě měli opravdu radost. 
Díky prodlouženému víkendu, 
...
na který jsem se vážně hodně těšila
a chtěla ho strávit na chalupě,
potažmo na zahradě kolem chalupy
a užívat si asi posledních slunečních paprsků,
...
jsem proležela o jeden den déle.
Tentokrát se před prodlouženým víkendem přidala už i teplotka
a bylo o zábavu a program postaráno.
Čaj se zázvorem, zábaly na krk, prášky...
....
No a abych vás dostatečně otrávila svými bolístky,
tak k tomu všemu mě opravdu dost šíleně bolí noha
od kyčle až po kotník..
Nejhorší na tom všem je,
že mě bolí jen když ležím..
V klidu..
takže si to polehávání člověk ani pořádně neužije.
V sobotu to dospělo do fáze,
kdy i mému muži se mě opravdu zželelo
a odjel do obchoďáku
koupit nové podložky Dormeo,
které jsou sice úžasný,
ale nějak to na můj kotník nefunguje.
Díky podložkám máme i nové peřiny a polštáře.
Stačí, když se vydá muž sám na nákup :o))).
....
Takže si říkám dost,
respektive si to moc přeju,
aby mi už konečně bylo dobře
a měla jsem náladu i na psaní mého milovaného blogu.
....
Klidně přiznávám,
že se s dobrou náladou budím
a těším se na mé prvňáčky do školy.
Snaha je motivovat k co nejvyššímu 
a nejlepšímu výkonu dává zabrat mým hlasivkám.
Tím rozhodně nemyslím, že bych na ně řvala,
ale moudro:
Opakování matka moudrosti,
my už leze krkem,
protože se opakuji dooooost často.
Musím napsat, že už ale sklízím:o).
první hezké tahy po papíře,
první čtení, počítání..
S radostí zjišťuji, 
že to bude fajn třída..
.....
Odpoledne odcházím z práce v půl 4
a nálada mě opouští.
Nechci, aby to vyznělo,
že je to tím,
že jedu domů, kde jsem s manželem.
Trávím s ním čas ráda,
ale nějak se mi nedostává elán..
Holt se fakt "vyšťavím" v práci.
....
Večer padám a na blog už fakt nemám vůbec chuť.
Upřesním na čtení  mi zbývají poslední síly,
na jeho psaní už není ...nic.
V hlavě prázdno..
...
Je třeba to ale změnit.
A protože začal měsíc říjen,
už bych mohla trochu přestat zářit ve škole
a začít opět tady.
...
Je pondělí..
Květinové..
Kytek v bytě přibývá,
teď sázím na hrnkové...
vyvolávají ve mně podzimní nálady..večery při svíčkách..
Mám podzim ráda,
jen v trošku jiném podání..
...
ale co...
řekla jsem přece : Dost!
...
Moc díky všem mým čtenářkám
za krásné povzbuzující komentáře.
Holky, jste prostě skvělé!
Mám vás ráda - moje virtuální kamarádky!
Přeji vám krásnou noc a hezké úterý!
Inka
💓


růžičky opět sbírám na sušené věnce..těch není nikdy dost...


dnešní přírůstek z Tesca






Netušíte, zda tyto květiny dokážou přežít v bytě zimu?
( na mou péči nehleďte:o)..









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.