pátek 23. listopadu 2018

HRDÁ ŠKOLA

Připojili jsme se k projektu Hrdé školy,
jejíž součástí jsou i různé školní akce.
Jednou z nich byl i 22. listopad,
kdy se celá naše škola 
" hodila do gala"
Projekt se jmenoval SUIT UP den.
Celé to nebylo jen o pěkném oblečení,
ale i o chování, galantnosti, etice..
Já navíc v tento den pro děti uspořádala 
rozloučení s Živou abecedou

a Vítání Slabikáře,


který nám předala paní zástupkyně.
My jsme předvedli,
co jsme se zatím naučili.
Básničky jsem si vymyslela sama :o).





Musím napsat, že děti měly ze Slabikáře skutečnou radost.
Snad jim vydrží, i když se v něm budou učit.



 Není nad to mít ve třídě samé gentlemany:o)

při nácviku slušného chování a galantnosti jsme si užili legraci..

Musím napsat, že to byla pěkná akce.
Takhle vypadali  naši
páni učitelé 


a dva z mých bývalých žáků

Mnozí říkali, že bychom tuto akci měli opakovat častěji.
..
Odpoledne jsme měli ještě pedagogickou radu 
a já měla třídní schůzky.
Přišla jsem domů po osmé
a už jsem neměla ani sílu něco napsat.
Tak až dnes..
Jsem ráda, že je pátek:o).
Užijte si krásný víkend!
Inka
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.