úterý 13. listopadu 2018

ho mám doma:o)
a můžu začít psát tak jako dříve..
Dnes jdu s první trochou do mlýna..
Počátky mého jarmarkového tvoření..
Nejdříve jsem začala háčkovat malé polštářky.


Přiznám se, že tak trochu jsem spotřebovala vlnu, kterou jsem si nasyslila na medvídky.
Přesto se i na ně dostalo..zatím mám 3 menší a ještě nějaký asi přibude:o).


a ještě malá ochutnávka stromečků a chlupatého andílka..
Asi by to chtělo lépe nafotit..

Mějte krásnou noc a zítra budu pokračovat..
PS:
Ještě k inspiračním kartičkám od Lucie Ernestové..
Dělají nám každý den radost.
Denně ve třídě poodkrýváme novou kartičku o které si povídáme
Už máme:
Dívej se
Usmívej se
Pomáhej
Užívej si
Prožívej
obrázek vypůjčený z webu

Nakoupila jsem 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.