pondělí 31. prosince 2018

55

Je to tady.
Konec roku
a s ním i konec mé čtyřiapadesátky.
Jak už mnozí z vás asi víte,
tak opět slavím.
( jestli se tomu dá říct oslava).
Poslední roky Silvestru nijak zvlášť neholdujeme,
přestože je dnem narozeninovým
a posledním v roce.
Za rachejtle se v naší rodině nikdy neutrácelo,
my vítáme nový rok tak maximálně prskavkou:o).
Vidím to tak na lahvinku dobrého bílého vína
a na půlnoc "bouchneme" šampus.
Zobneme něco dobrého
a to je asi tak všechno.
Já , tak jako každý den budu dlouze uspávat vnučky.
Krátce mi to nejde, 
čteme a pak ještě hrajeme " tajný" hry
a z nich se pak smějeme a to se špatně rychle usíná:o).
Dcera, tak jako vloni zpívá v lázních Bělohrad
a my trávíme poslední den jen s manželovou mamkou.
...
Bilancovat bych mohla,
ale vlastně ani nechci.
To nejdůležitější v životě mám!
Mám prima rodinu, mám práci,
mám pořád radost ze života
a ten mě baví.
Zapomněla jsem napsat, že mám přátele
a mám i Vás, mé blogové kamarádky
a mám vás všechny ráda!
...
Co víc by si člověk mohl přát?
Jen a jen to zdraví pro všechny.
KRÁSNÝ NOVÝ ROK VŠEM!
INKA
💓
...
Rozhodla jsem se Vám ukázat ty nejkrásnější fotky z loňského roku.
Samozřejmě důkladně vyretušované.
Bez podbradku, bez vrásek,
prostě takové,
jak vůbec ve skutečnosti nevypadám.
Kdo by se sám sobě nechtěl líbit, že?
...
Nakonec jsem vybrala vážně ty ze všeho nejkrásnější,
na nich se i poznávám.

od Emičky
od Aničky
a zase od Emičky

a teď, když už jsem tak retušovala :o))
a dalo to tolik práce :o),
tak jedna, kde bych se taky ráda poznala..
💓💓💓💓💓💓💓💓💓






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.