čtvrtek 27. prosince 2018

HODNÁ

jsem byla :o)
a Ježíšek to asi viděl:o).
Představte si, 
že já doteď nevlastnila myčku nádobí.
A od letošních Vánoc ji budu mít.
Dostala jsem ji kromě jiného od mých dětí,
kteří patří do kategorie těch,
které si vlastně život bez myčky nedovedou představit
a doteď jsem jim připadala nenormální.
Nejvíc bychom potřebovali myčku na chalupě.
Tady jsou totiž nádobí hory,
ale bohužel není tu ten správný tlak vody
a bojíme se, 
co by to udělalo.
Takže myjeme nádobí v ruce.
...
První dárek, 
který jsem si rozbalila,
 byl od manžela
miniaturní balení vůně CHLOE


Manžel vytřeštil oči a dcera se smála.
On jí totiž dal peníze,
aby mi koupila nějaký parfém,
že se v tom víc vyzná..
Takové mini balení opravdu nečekal.
Naštěstí další dárek to napravil
a manžel si oddechl:o)

Dalším dárkem byl


a v něm plno úžasných nezbytností:o)

a další krásná krabička.
Já musím napsat, že už jen ty obaly mě nadchly!

a v ní další krásy od firmy Rituals..
ach ta vůně..
Další dárek jsem si strašně moc přála
a vím,
že kdybych psala Ježíškovi,
což jsem letos neudělala,
tak tohle by bylo na prvním místě.


Již několik let dostávám kalendář s fotkami vnuček..
Jsou se mnou celý rok!
...
Velkou radost mi udělaly i nové kočičí

Od Péti a Štěpánky 
( kromě poukazu na myčku)
jsem dostala krásnou novou kuličku Pandory.
Neradovala jsem se z ní dlouho,
protože jsem si ji krásně naaranžovala na náramek.
Asi za hodinu poté,
aniž bych o něco zavadila,
tak mně náramek prasknul.
Sám od sebe se rozdělil na dva kusy
a přívěšky se vysypaly na zem.
Byla jsem dost nešťastná,
protože náramek nosím už skoro 3 roky 
a každý přívěšek má pro mě veliký význam.
S těmi přívěšky jsem si nosila s sebou i kousek mých dětí
a manžela.
Věděla jsem kdy a od koho jsem přívěšek dostala.
Teď ležely na zemi.
Na druhou stranu velké štěstí,
že se to stalo doma
a že jsem to zjistila hned 
a všechno jsem našla.
...
Vánoce jsou za námi,
mě čeká ještě jedna velká oslava na konci roku.
Je prima mít všechny pohromadě,
i když to je chvílemi náročné :o).
Přesto bych  neměnila!
Na chalupě je nás momentálně devět.
S Meggi vlastně deset:o)!

Anička s Emičkou mají konečně psa! :o)
A pořádného!

Venku zase taje sníh a počasí není zrovna nejlepší..

Ještě včera to co je dnes zelené bylo pod sněhem.
..
Mějte se moc krásně 
a užívejte každý den!
Inka
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.