sobota 29. prosince 2018

KDO SI HRAJE

NEZLOBÍ!
:o)

Počasí nám moc nepřeje
a tak dost času trávíme v chalupě.
Je tu veselo,
po večerech se hrají společenské hry,
u kterých se naši mladí skoro vždycky pohádají :o)).
Naštěstí jsou to jen manželské pře,
takže nic nenormálního:o).
Zjistili jsme, že takové Activity nemůžou hrát manželské páry.
To fakt nejde!

Hraje se často pozdě do noci,
pak se nikomu nechce vstávat.


Před chvílí se odehrála krásná scéna,
kdy při hádání filmových postav dostal zeťák Doktorku Quinovou
a když uviděl tu kartu, kterou měl na čele, tak vykřikl: 
Proboha,proč jsem nemohl být Rákosníček nebo Rocky,
proč jsem musel být zrovna Quinová, kterou neznám! :o))
...
Kéž by platilo pravidlo,
KDO JÍ, TEN NETLOUSTNE!
:o)
Já skoro každý večer peču,
aby bylo co k snídani,
protože nás je tolik,
že vánočka během snídaně pomalu zmizí.
...
Ještě jednu jim upeču,
ale už jich mám dost:o),
tak jsem dneska zvolila české buchty.


...
Cukroví zase tolik nemizí,
to se většinou jí jen odpoledne ke kávičce.
..
Moje dcera měla pravdu,
když říkala, že o cukroví existuje takové nepsané pravidlo:
Před Vánoci:
" Nejezte to, ať něco zbude!"
O Vánocích:
" Jezte to cukroví, ať to nezbude!"
..
Tak přesně tak to je u nás.
Je nás ale dost na to, 
abych to rozdělila do krabiček.
Vloni jsem cukroví dala do krabiček 
a naplnila mrazák.
Jaká to byla paráda,
když jsme přijeli na chalupu 
a vytáhli vždycky jednu krabičku
a já nemusela péct.

            
Mějte krásný víkend
a užijte si krásně poslední dny tohoto roku.
Inka
💓





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.