úterý 18. prosince 2018

OD SOBOTY

do neděle jsem pekla a pekla a pekla




 Zjistila jsem, že pečení mám ráda,
mazání a slepování cukroví nikoli.
( hlavně, když na to nemám tolik času)


plná dóza perníčků


Domů jsme z chalupy přijeli až před půlnocí.

a všude na chalupě bylo sněhu
Krása!
Konečně zima.
Bílé Vánoce!
Ach!

rampouch sem a rampouch tam


Výzdoba před bytem
Podílely jsme se na tom se sousedkou.
Ta dodala květináče
a já je nazdobila.



V pondělí keramika
Výrobky dětí.

Andělka, kterou pojmenovali Marfuša.
Ona je jí fakt podobná:o)!


Úterý
Ráno s dětmi v kině.
Měla jsem co dělat, abych neusnula.
Vzpomínala jsem na časy, kdy byly židle tak tvrdé,
že se na nich nedalo pořádně sedět,
natož na nich usnout:o)!

 Pohádka o Grinchovi se nám líbila.
Na rozdíl od něj- my máme Vánoce rádi.
A nikdo z nás nezůstane sám.

Odpoledne jsme byla na besídce vnučky Emičky.
Zjistila jsem, že snad nemám jedinou fotku,
na které je vidět:o)
Přiznám se, že nacvičit představení s dětmi ve věku 
od 3 do 7 let dá asi zabrat.
Moje prvňáčky čeká besídka zítra,
tak nám držte palce:o)
Mějte krásný večer!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.