pondělí 14. ledna 2019

DO VĚČNÝCH LOVIŠŤ

odešla naše varná konvice.
Stalo se tak v pátek podvečer.
Na tom by nic nebylo, to se stává.
Navíc jsme ji měli skoro 5 let,
takže zaslouženě odešla.
Vtipná byla reakce manžela.
" Tak a teď nemáme v čem uvařit kafe".
Úplně zapomněl,
že existuje sporák, hrnec a do něj voda! :o)
Jojo, je to tak, 
zapomínáme na to, co se běžně používalo 
a vlastně není to ani taková historie.
Přitom se běžně používala konvice na sporák.
Dodnes si přesně pamatuji.
Byla smaltovaná
a při varu pískala.
..
Nová konvice to byla výzva.
Hned v sobotu ráno jsem prohledala různé e-shopy
a našla si konvici, 
která se mi líbila.
Teda mně se jich líbilo hodně,
ale i takovou, která by cenově odpovídala mým požadavkům.
Objednala jsem a dnes už dorazila
a manžel mohl zase udělat kávu tak, 
jak byl zvyklý.


Konvice vaří,
ať se vám daří...
Krásný večer a noc
Vám Všem
Inka
💓

;

1 komentář:

  1. Co si budeme povídat. Sporák mě osobně zachránil už ve spoustě situací, kdy vypli elektřinu. A že se nám to jednu dobu stávalo fakt hodně často, protože byly nějaké problémy na rozvodně. A tak se na sporáku ohřívala voda na kafe nebo na čaj úplně běžně. :) Ale taky jsem se musel smát tomu, že jsem na to vlastně zapomněl, že existuje i taková možnost. Člověk si na rychlovarnou konvici zvykne hrozně rychle. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.