úterý 8. ledna 2019

JADERNÝ POHON

Musím napsat, že mě vaše komentáře vážně baví:o).
Nedávno mi Helenka napsala,
že snad jedu na jaderný pohon :o)!
Tak jen na vysvětlenou,
není to tak.
Vůbec a ani trochu se necítím býti nějakou superženou!
Jsem úplně obyčejná 
a denně po práci doma doslova zhasnu !
Zhasnu, abych zase mohla ožít. 
Můj denní režim je přímo odstrašující 
a rozhodně netřeba si brát ze mě příklad.
...
Jen pro zajímavost:
Budíček v cca 5. 50 hodin.
Potřebuji určitě půl hodiny na to,
abych ze sebe udělala něco, co vypadá, že žije!
Snídaně? Co to je??...tu znám jen o víkendu a to si ji dopřávám,
ale takhle brzo ráno? To mi nejde..
….
 Mimochodem napíšu něco, na co nejsem úplně pyšná,
ale co je pravdou.
Před 19 lety jsem přestala kouřit 
a tehdy moje snídaně obsahovala kafe a 2 cigárka.
Kouřit jsem přestala ze dne na den, protože jsem slíbila svým dětem,
že jakmile dostuduji,
tak s tím skončím.
( byla jsem na sebe pyšná, že jsem to dokázala! Snad víc než na celou vysokou :o)! )
...
Tak pokračuji dál.
Do práce přijíždím kolem 6. 45
a tam na mě čeká kávička, kterou mi připraví moje milá kolegyňka
a moje asistentka( kterou mám od tohoto roku ve třídě) mi ho s láskou dá na stůl.
/ není to moje asistentka, ale asistentka pro jednoho žáčka,
ale pomáhá mi a jsem za ni ráda, protože bez ní by ten chlapeček nemohl být s námi/
….
Na svačinu mám čaj
a ač ze třídy nikam neodcházím,
tak fakt nestačím ani jíst.
Jím vlastně pohledem,
je úžasný vidět ty krásně přichystané svačinky 
mých prvňáčků.
...
Díky tomu, že mám prvňáčky,
tak se na oběd dostanu už po půl 12
a to je moje první opravdové jídlo.
Nejsem vybíravá 
a vždy si ze dvou jídel vyberu
a mám radost, že mi někdo uvařil
a nemusím to dělat já.
" Papám" dobře,
poděkuji, poprosím 
a skoro vždycky i dojídám,
což se o dětech říct nedá.
Neberu si toho moc, 
ale jsem dobrý strávník
a mají mě za to kuchařky rády :o)!
...
Po obědě neodpočívám,
což bych ráda,
ale většinou mi začínají kroužky, které mám různě dlouho.
Většinou do 14 hodin, ale v pondělí až do půl 4. 
...
Denně odjíždím z práce v půl 4,
 pokud není nějaká schůze 
nebo rodičák apod.
...
Cestou ze školy většinou odevzdáme vnučku Aničku,
kterou často vozíme ze školy
a já ještě stihnu nakoupit.
...
Domů dorazíme tak kolem půl 5 a to si s manželem dáváme pravidelně kávičku.
...
Po kávičce já zhasnu.
Takže pokud někdo nemůže po kávě spát,
tak já to určitě nejsem,
usnu po ní okamžitě.
...
Po 17 hodině už o sobě většinou nevím.
A spím jako dudek!
Manžel dokonce říká, 
že mě slyší i chrápat.
Samozřejmě, že lže! :o)
Spím tak hodinu, hodinu a půl,
když si zapomenu nařídit budíka,
tak i hodiny dvě.
To už je spánek,
to není malý odpolední šlofík:o).
...
Budím se kolem půl 7.
...
Večeříme.
( většinou fakt lehce)
..
No a pak ožívám!
Je přede mnou večer.
To miluji už z dob, kdy moje děti byly malé
a já se těšila, že budou spát
a já budu mít čas sama na sebe.
...
Takže píšu na blog
nebo háčkuji, čtu si, 
připravuji si něco do práce ( to mě většinou "ba" a nepovažuji to za práci).
Prostě dělám to co mě baví 
a u toho neskutečně relaxuji.
No a pak je tolik,
kolik je teď ( 23.30)
a já si říkám,
že je na čase jít spát.
Manžel je většinou vedle mě v obýváku 
a sleduje sportovní pořady, někdy nějaký film
a já to mám jako kulisu.
...
( tu zábavu občas prokládám tím, co mě " neba",
třeba úklidem, nádobím, praním, výjimečně někdy žehlením a tak.)
..
Usínám většinou po půlnoci 
a usnu dřív než bys řekl švec.
Jsem vlastně šťastný člověk,
protože mi jde spát.
Před 5 lety, když mi bylo 50 jsem nemohla skoro týden spát
a v tu chvíli jsem si uvědomila,
jaký je to dar umět se pořádně vyspat, 
protože po probdělých nocích,
kdy mi nevypínal mozek, 
jsem byla úplně mrtvá.
...
Takže si svého spánku fakt vážím.
Jo, a abych nezapomněla, 
večer se často modlím Andělíčku...
a děkuji, že tu jsem 
a že tu jsou ti, co mám ráda.
...
Vám přeji krásné dny
a hlavně noci, kdy se krásně vyspíte, 
kdy si odpočinete
a kdy dokážete načerpat další energii,
abyste mohli dělat to,
co vás těší.
PS: Tento komfort si můžou dovolit ale jen ti, ty,
které mají už odrostlé děti 
a nemusí čelit dennodenním pomáháním s úkoly, 
s jídlem, s větším množstvím prádla atd, atd...
...

Spánek za dne svědčí o tělesném neduhu anebo zmatku,
 lenivosti nebo nevzdělanosti duše.“
Zdroj: https://citaty.net/citaty-o-spanku/
Tak toto napsal Demokritos
Ještě pořád si někdo myslí,
že  jedu na jaderný pohon? 
:o))


No řekněte, není někdy krásné snít? :o)

Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.