středa 16. ledna 2019

MÁMIN KALENDÁŘ

Už třetím rokem si ani nedovedu přestavit, 
že bych neměla kalendář od Věrušky.
Letos je opět krásný !
když jsem si ho v pondělí přinesla z pošty,
tak jsem se hned těšila,
až si ho zase prohlédnu 
a pověsím na místo,
které mu prostě patří.
Kupuji ho každý rok i své kamarádce,
protože i ona je z něj nadšená.
Je totiž tak krásně lidský!
Zrovna tak jako Věruška,
která kolem sebe dokáže rozdávat radost.
Třeba i tím, že když jsem rozdělala balíček,
tak mě v něm překvapila knížka,
kterou mi Věruška k balíčku přidala.
Přiznám se, že jsem měla slzy na krajíčku.
Byla jsem dojatá.
Věru, moc děkuji!
💓







Včera měla Věruška na blogu krásnou výzvu.
Zkusme dělat svět lepší, podáním pomocné ruky..
Kdo nečetl, podívejte se...

Přeji Vám krásné chvíle 
a zkusme myslet na lidi kolem nás..
Podávejme pomocnou ruku..
byť třeba v jen myšlenkách...
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.