pátek 11. ledna 2019

OPĚT RŮŽE

jsou tentokrát v hrnkové podobě 
a já opět neodolala.
Docela by mě těšilo, kdyby přežily do doby, 
kdy bych je mohla vysadit ven.
( to ale pochybuji, protože se mi to nikdy nepovedlo).
Začnu jim asi zpívat!
Ještě musím napsat, jak moc mě těší vaše pochvaly k háčkování.
Snad i kvůli nim jsem jako " tryskomyš" :o)),
i když mě spíš ženou ty krásné barvičky.
Dneska jsem si objednala vlnu na obháčkování.
Tak až dokončím čtverečky vrhnu se na obháčkování 
a jak psala Alenka, tak se asi picnu z popošívání nitek..
Nemáte nějaký " chyták" jak na to co nejlépe? :o)







Není divu, že jakmile jsem dostala k narozeninám od kamarádky hrneček,
tak jsem si ho zamilovala.
Jsou na něm také růžičky
a to se mi líbí.
Kávička z něj chutná skvěle!




A tady je důkaz,
jak se vyplatí psát na blog :o))))
Moje asistentka Janička si přečetla článek o svačině
a já dnes ráno měla na stole svačinku!
Ještěže to nečtou rodiče:o))!

Mimochodem - byla moc dobrá!
...
Vám Všem přeji krásný víkend,
užijte si ho!
Inka
💓






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.