pátek 4. ledna 2019

RADOVÁNKY II.

Tentokrát moje..
Z chalupy jsme přijeli domů odpoledne 
a v zásilkovně  na mě čekal balíček,
který jsem si objednala sama sobě
jako dárek k narozeninám.
Objevila jsem ho na facebooku
a zatoužila ho mít.
O co se jedná?
O 109 mini klubíček příze Catona.
Jsou malá, jen 10 gramová,
ale každé jiné.
Chápete to 109 odstínů 
a není to šeď?
:o)
Přiznám se, že jsem čekala větší krabici,
ale vešlo se to i do menší.
Nadšení nevyprchalo!
Už mě svrběly ruce
a tak jsem hned začala háčkovat.
Viděla jsem z těch klubíček uháčkovanou deku 
a tak jdu do toho.
Jen těch plánů mám daleko víc. 
Z toho mála co je v klubíčku
se budu snažit vytěžit  a udělat co nejvíc.
V plánu mám deku, věnec a ze zbytků síťovky:o).
...

3 patra malé krásy


Vy mi to nebudete věřit,
ale v první chvíli jsem si znovu připadala jako malá holka.
Úplně se mi vybavila chvíle,
kdy mi bylo asi 9 let 
a kamarádky tatínek mi přivezl z Německa 36 fixek.
Každá měla jinou barvu a pak tam byla bílá,
která ty ostatní jakoby vygumovala.
Vím, že jsem je milovala
a strašně jsem si je šetřila.
Teď se tak cítím taky.
Tolik barviček pohromadě.
Jen si je asi šetřit nebudu,
i když bych se na ně mohla určitě dlouho jen a jen dívat..




To co jsem na facebooku neviděla,
byla velikost klubíček.
Tak pro vaši představu..
( tu já jsem neměla)


Určitě by byla fajn na háčkování nějakých hraček
nebo kytiček.
Moc hezky se z ní háčkuje.
Co mi přijde fajn,
tak je to i krásný vzorník barviček.
...
Užívám si klid a domácí pohodu.
Ticho :o)
( i když já mám ráda kolem sebe děti).
..
Ke štěstí by mi ještě stačilo,
kdyby manželovi bylo líp.
Mažu ho jak jen to jde,
leží v dečce, ta hřeje tak,
že se bojím, kdy z něj začne kouřit :o),
( to mi připomnělo scénku z Pelíšků, 
voněl by? :o)))..já vím- černý humor...
Užívá prášky na bolest,
tak to by mohlo pomoct, ne? 
..
Mějte krásný víkend
a ať je vám dobře.
Inka
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.