neděle 13. ledna 2019

SVĚTLO

mi v tuto dobu chybí..
To mi snad na zimě vadí nejvíc,
když přijdu domů z práce,
je skoro tma.
...
Svítíme doma stále svíčkami.
Na slevách v Yankee candle 
jsem je  nakoupila už před Vánocemi.
Adventní svícen nahradila souprava svícnů









Jak je vidět, tak by mi vlastně ta tma nemusela ani vadit,
když mám takovou zásobu světla a vůně.
...
Tento víkend jsme trávili doma.
Odpočinek, háčkování..
Už vidím,
že deka dá pěkně zabrat.
Už jsem začala obháčkovávat čtverce,
nakonec jsem si koupila světle béžovou,
protože se mi hodí víc než šedá
a vypadá to docela hezky. 
Nafotím a ukážu.
...
Abych změnila trochu pořád stejné háčkování čtverců,
tak jsem se k tomu vrhla na svou první háčkovanou síťovku.
Dělám ji z barevných zbytků
a jsem na ni moc zvědavá, zda se povede.



Zatím to střídám, pár čtverečků a řada síťovky...
S dekou budu ráda, když ji dokončím do konce února,
což jsem si dala za svůj cíl :o).
...
Doufám, že vy jste se měli skvěle.
Já musím napsat, že díky teplu domova, 
je na tom manžel už daleko lépe 
a šíje už ho nebolí.
Mám radost!
Bylo mi ho vážně moc líto,
tak si přál jet na ty hory.
Tak se to podaří.
...
Vy mějte krásnou noc 
a začněte prima nový týden.
Inka
💓









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.