čtvrtek 6. července 2017

NA 100 %

plním svůj pracovní plán.
 A to tak, že jsem včera večer skoro padla únavou
a nedala žádný příspěvek.
...
O to víc jsem dnes velice ráda přivítala odpolední návštěvu 
našich přátel.
....
Upekla jsem muffiny, udělala vrstvený salát a upekla houstičky.
Pak už jsem se jen těšila.
...
Bylo to prima odpoledne a podvečer.
Venku bylo krásně a tak jsme byli před chalupou.


Tady jsou květinové závěsy, co jsem si koupila




Pověsili jsme také houpačku, 
ale zatím není čas na ní ležet.





jeden závěs stál 120 korun 
a tak jsem netroškařila a koupila si rovnou čtyři:o)


Miluju, když všechno kvete.
Tento keř se pořád rozrůstá a každoročně mi kvete víc a víc.


je tu čím dál tím víc zeleně
a hlavně 
BOŽSKÉ TICHO
:o)






sezení za chalupou
Snad brzy přibude i druhé křeslo:o).
Možná i lehátka.
Co kdybychom chtěli také odpočívat:o).


v podvečer je tu přímo božsky

Byla jsem sbírat za chalupou lesní jahůdky.
Musím napsat, že v šampusu byly úplně luxusní:o)!



Mějte se moc krásně.
Zítra přijedou naši mladí s Megii,
tak Vám tu naši fešandu určitě nafotím:o).
Prima noc
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.