neděle 9. dubna 2023

KRÁSNÉ VELIKONOČNÍ SVÁTKY

 Hned v úvodu musím napsat, že se toho během měsíce března stalo tolik,

že vlastně vůbec nevím,

kde začít.

Rozhodla jsem se, že začnu vlastně od konce,

a to přáním k Velikonocům..

Vám Všem přeji krásné velikonoční svátky,

i když je vlastně před námi už jen pondělí velikonoční..

Toto není moje fotka, ale moc se mi líbila ta něžnost...


Tak dlouho jsem se chystala, 

že napíšu příspěvek 

a pořád jsem se k tomu nedostávala.

Taky se chci moc omluvit všem výherkyním

a během týdne jim pošlu jejich malé dárečky..

jejich výhru a přidám nějaký bonus za zdržení..

💓

Opravdu toho bylo moc..

teď napíšu jen ve zkratce..

Začátek měsíce byl úžasný a já se těšila,

jak vás zavalím fotkami z krásné dovolené..

Hned po dovolené jsem dostala akutní zánět močového měchýře

a bylo to fakt něco..

Po týdnu léčení a ještě s antibiotiky jsem nastoupila 

do IKEMu na operaci srdce..

To bylo teprve něco 

a pár řádků na popis nestačí..

Víc než 14 dní po operaci jsem byla jak vyměněná

a musím napsat, 

že jsem měla pocit, 

že mám snad odoperovaný i mozek,

protože já, věčně pozitivně naladěná,

jsem byla úplně jiná

a ač se prý operace zdařila,

doma jsem se chovala jak bez známek života..

Bylo to k nevydržení a na konci března jsem se rozhodla,

že musím do práce!

Přijít na jiné myšlenky..

Přišla jsem, 

ale pořád to není ono..

Doufám, že se zase najdu..

Dovedete si představit,

že já, která vždycky milovala Velikonoce,

jsem letos nevyndala ani vajíčka a to se slovy,

že je zase budu muset za chvíli uklízet?

Nic mě nebaví, všechno mi dlouho trvá..

Cítím se unavená a nesvá..

Pořád si opakuji.. jsem zdravá, je mi dobře..

jsem zdravá, je mi dobře..

ale cítím to tak?

Snad když se tady z toho vypíšu, 

tak bude líp!

Musí..

Pravda je, že ve zprávě je, že mám být až 6 týdnů v klidovém režimu,

a já jsme asi nedočkavá a chtěla bych být fit hned!

Přece jen jsem se hecla

a nějaká ta výzdoba na Velikonoce je :o)



Ve škole jsme také měli velikonoční jarmark

a abych se dostala z té své nálady,

tak jsem tvořila..

v tu chvíli jsem byla ve svém živlu,

tak to se mnou nebude tak zlé :o)!



Jsem zvědavá na zítra, 
snad mě někdo pomlázkou omladí :o)..
Asi nastavím zadnici a  nechám dobrovolně zmydlit :o))
...
nějak to přece jít musí, ne?
...
Vy se mějte moc krásně,
buďte zdravé
a užívejte života!
💓
Vaše Inka




26 komentářů:

  1. Inko, i já ti přeju hezké Velikonoce, resp. to co z nich zbývá :). A držím palce, ať rekonvalescence postupuje a ty se vrátíš zas do svého obvyklého "módu".
    Měj se jak nejlíp to půjde.

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, to zase přijde, byl to velký zásah do těla a chvíli to bude trvat, než to budeš zase ty. Vím, o čem mluvím. A určitě to přijde. Měj klidné pondělí.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní10/4/23 08:15

    Inko, vítej zpět....nesmíš to uspěchat, ono si to musí všechno "sednout na své místo" a pak to jistojistě budeš zase Ty, ta činorodá ženská, plná života. Přeji krásné omlazovací pondělí. Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  4. Vzpomínala jsem, zda máš už po operaci. Takže ano. Byl to zásah do těla, takže rekonvalescence je nutná, nic se nesmí uspěchat, dát tomu čas a bude Inko, zase dobře.
    Hezké velikonoční pondělí Tobě i Tvým blízkým !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní10/4/23 10:07

    Lezarts

    Už jsem si říkala co se děje… uf, jsi zpět! Opravdu je potřeba být trpělivá, předci jenom to byl větší zásah do organismu. Přeji ať se forma rychle vrátí a zase si počtem!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, moc ráda tě tady vidím, moc jsem na tebe myslela!
    Nespěchej, operace srdce není maličkost, všechno chce svůj čas. Určitě bude zase dobře!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní10/4/23 20:59

    Inko, jsem moc ráda, že jsi se už ozvala, často jsem na tebe vzpomínala. Přeji ti, ať se ti tvůj optimismus co nejdříve vrátí a zdraví už vydrží! Zdraví tě Marie P.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní10/4/23 21:58

    Bude líp, určitě bude!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní11/4/23 14:31

    Milá Inuško, jsem moc ráda, že jsi zpět. Moc jsem vzpomínala a bála se o tebe.
    Bude líp. všechno chce svůj čas.
    Vše dobr přeji. Bohunka

    OdpovědětVymazat
  10. Držím palce, ať je dobře. To s tou výzdobou chápu. Já se kdysi vrátila z nemocnice koncem ledna, když jsem 6. ledna podstoupila akutní operaci střev, a doma byla ovadlá vánoční výzdoba. Já ovšem neměla sílu ani ji uklidit. Bylo to hrozné a od té doby zdobím jen velmi střídmě.

    OdpovědětVymazat
  11. Vítám tě zpět))))a přeji rychlý návrat zdraví a elánu. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní15/4/23 09:20

    Přeji rychlé uzdravení a hodně elánu.

    OdpovědětVymazat
  13. Thanks for providing such a great resource

    OdpovědětVymazat
  14. Výhody Darování.

    Vyberu 50 náhodných lidí pro darování,

    5 % mého osobního majetku je utraceno na charitativní činnost po celém světě.

    Také jsem slíbil 5% darovat soukromým osobám v tomto roce 2024

    To je součástí mých letošních slibů charitativnímu projektu. 2024

    Pro další informace kontaktujte níže uvedenou e-mailovou adresu.

    Pošlete e-mail na adresu: ceochristinaong@gmail.com

    Pozdravy

    Vydal paní Christina Ong Family Foundation.



    ============================

    Christina Ong, singapurská podnikatelka a vlastní COMO Group.

    Narozen: 1947 (76 let)

    Děti: 2

    Manžel: Ong Beng Seng

    Rodiče: Peter Fu Yun Siak

    Knihy: Požitky z dobrého jídla

    Založené organizace: COMO Hotels and Resorts, Club 21

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.