úterý 14. dubna 2020

SRDCE

na pravém místě
má mnoho lidí.
 V této době o to víc vyplouvají napovrch lidské povahy.
Zjišťuji, že kolem sebe mám spoustu lidí,
kteří si zaslouží veliký obdiv. 
Tak předně moje bývalá mladá a krásná kolegyňka Terezka,
která je na mateřské dovolené
a která veškerý svůj volný čas věnuje šití roušek. 
Ušila jich už tolik a věnovala spoustě organizací,
všude tam, kde bylo třeba
a pak taky naplnila svůj plot
a denně ho doplňuje.


Když jdete kolem, vždycky na něm nějakou roušku najdete.
Kromě toho všeho mi půjčila šicí stroj
a já chtěla být jako ona.

Jak už jsem psala, chci vám napsat o své nešikovnosti..
Už jsem pár roušek sice ušila, ale....
týden jsem bojovala se strojem,
spodní nit mě nechtěla vůbec poslouchat.
Když už chtěla, tak se mi zase zlomila jehla..
Pak už stroj fungoval,
ale nefungovala jsem já.
Prostě to pořádně neumím!
Roušky můžeme používat jen my,
rodina,
ale nevzdávám to a já to prostě dám
a budu se zlepšovat.
...
Další o kom chci napsat je můj kolega Kája.
Je to prima kluk, tělocvikář,
ale srdce má snad hned dvě a obě na pravém místě.
Zorganizoval a sehnal velkou spoustu počítačů
 a věnoval je dětem, které neměly doma přístup k počítači.
Zakoupil i připojení k internetu, aby se děti mohly učit na počítači.
Měla jsem tu možnost s ním předat hned dva počítače.



Tolik radosti v očích romských holčiček, 
které k nám začaly chodit do školy, si neumíte představit. 
 Byla to dávka pozitivity na dlouhou dobu.
Nainstaloval jim programy, webové stránky, které používáme 
a ony je používají , píší a spolupracují.
Je to takový malý zázrak.
Takových počítačů už rozdal hodně.
Kromě toho pomáhá v nemocnici,
je skromný, milý
a já před ním smekám..
...
Jsem šťastná, že mám kolem sebe lidi, 
co pomáhají..
i mně :o)
jedna maminka, když jsem se zmínila, tak mi přivezla kvasnice...:o)
S rodiči svých dětí si píšu
a  mám pocit, že jsme si často mnohem blíž..
Musím napsat, že mám úžasné rodiče mých školních dětí 
a moc si vážím jejich práce..
Vím, že to nemají lehké,
ale dávají to..
...
Mějte se moc hezky a všichni, kteří se doma učíte se svými dětmi,
držím palce, ať to zvládáte..
a když to nepůjde, 
tak ono se to taky nezblázní..
my to pak dáme..:o)
Zdraví je ale pro nás všechny strašně důležité..
Tak se moc opatrujte!
Inka
💓


32 komentářů:

  1. Inko, moc hezký článek. Ano, teď je doba, kdy se projevují charaktery. Musím říct, že jak si popisovala předávání počítačů, měla jsem z toho radost i já. Umím si představit radost těch dětí. Měj pěkné a zdravé dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem moc ráda, že jsi Inko, zase tady. Moc ráda čtu Tvoje větičky. Vždycky mají něco do sebe.
    Měj se hezky, hlavně ať jsi Ty i všichni Tví blízcí zdraví.
    Hanka (bavi-mne-to)

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, ukápla mi slza dojetím! Tihle lidé nepořádají tiskové konference, nemlátí prázdnou slámu, ale skutečně něco dělají a pomáhají!
    Smekám!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, prima pozitivní článek. Měj se krásně a ať učení na dálku jde parádně

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Inko, moc zdravím a posílám pozdravy tam k vám. Jsem ráda, že jsi zpátky a hlavně, že jste všichni ok.
    Je fajn mít okolo sebe lidi, kterých si pro jejich činy můžeme vážit. Tato doba charaktery lidí 100% prověří.
    Přeji krásnou virtuální školu a poklidný víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Inka, krása, potešilo ma to, čo píšeš, veľmi:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní30/6/20 13:47

    Hezké prázdniny a snad nám brzy dáte o sobě vědět. Ráda Váš blog čtu, tak mi chybíte :-)

    OdpovědětVymazat
  8. I mně vaše příspěvky moc chybí!Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Buy Instagram Comments

    Buy Instagram Comments to Build your Business Brand

    Having an Instagram account is your opportunity to propel yourself, your picture and your business. Mass Instagram account is the affirmation of the change of your business. The primary concern you need to click the”Buy” for the record of your choice and see your business ingenuity to stream over the diverse internet organizing channels.


    *Regular online activity profile
    *100% Real & active Manual Work
    *Blazing fast delivery
    *12-24 hour delivery time
    *24 hours customer support
    *Works procedure 100% Right way
    *Affordable Prices
    *100% money back guaranteed

    Please visit our service link: Buy Instagram Comments

    OdpovědětVymazat
  10. Buy Trustpilot Reviews



    Hey, you have written a great piece of content, it was full of information, which I think very necessary to know these days. Also please check my blog Buy Google Business Reviews.

    OdpovědětVymazat
  11. Plumber SEO Marketing

    Good stuff to read, have bookmarked the website for some more wonderful stuff from you. I would love to share my website reviewexpress, we provide Local SEO for Roofing Companies. We do SEO with white method, for the better and long run results.

    https://www.g2.com/products/review-express/reviews

    OdpovědětVymazat
  12. This is my first time i visit here. I found so many interesting stuff in your blog especially its discussion. From the tons of comments on your articles, I guess I am not the only one having all the enjoyment here! keep up the good work Instagram Service

    OdpovědětVymazat
  13. Looking to Buy Google Places Reviews for your business. These reviews are very important for your business as Reviews on Google provide valuable information about your business, to both you and your customers. Business reviews appear next to your listing in Maps and Search, and can help your business stand out on Google. It will help your business to grow vertically with the help of Google Reviews.
    https://www.g2.com/products/review-express/reviews

    OdpovědětVymazat
  14. Please let me know if you’re looking for a article author for
    your blog. You have some really great articles and I feel I would be a good asset.
    If you ever want to take some of the load off, I’d absolutely
    love to write some content for your blog in exchange for a link back to mine.
    Please shoot me an email if interested. Kudos! buy yahoo email accounts

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Thanks to this article I can learn more. Expand my knowledge and abilities. پرستاری در منزل

    OdpovědětVymazat
  17. Hello, I am one of the most impressed people in your article. I’m very curious about how you write such a good article.اعاده حیثیت

    OdpovědětVymazat
  18. Congrats on an informative post my friend. مشاوره پوست

    OdpovědětVymazat
  19. I will try to share this post with my friends so that they can use this.تست hpv

    OdpovědětVymazat
  20. I will try to share this post with my friends.thank you نفقه چیست

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.