středa 5. listopadu 2014

PODZIMNÍ VÝMĚNA

I JÁ JSEM SE ZÚČASTNILA PODZIMNÍ VÝMĚNY...
Tvořila jsem a zároveň se i těšila,
že budu obdarována..
a byla:o)
Včera ráno jsem přišla do třídy
a na mém stole mě čekalo velmi milé překvapení.
Byl to dáreček od Radunky z radunka1062.blogspot.com
Nádherné hrušky budou zdobit můj zelený koutek..
a opravdu se tam hodí,
jak kdybych si o ně na míru napsala..
Mám radost, že Kouzlo z Radunčina domova se přeneslo i ke mně domů.
Navíc krásné přání a k tomu i vášeň a navíc sladká:o)..
nemohla jsem si víc přát!
Radunko, moc díky!


A já už nyní můžu ukázat, co jsem podzimně tvořila já.
Posílala jsem Věrušce - http://verka-zmurka.blogspot.cz,




moc děkuji za uspořádání výměny. Byla to moje první zkušenost a už teď vím, že nebyla poslední,
protože jsem se přihlásila 
do ZIMNÍ VÝMĚNY.
A kde?
U Denisky
na



Všem přeji krásný večer
Věrušce zvlášť:o)!
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.