neděle 23. listopadu 2014

POMOOÓC, ZLODĚJI !!!


O tom, jak se v domácnostech ztrácí ponožky bylo už mnoho napsáno.
Ano, ani naše domácnost není výjimkou.
I nám se ztrácí ponožky v nenávratnu.
Na tuto skutečnost jsem si už zvykla.
Kdo nám ale krade lžičky?
Před dvěma lety jsme se stěhovali do nového bytu.
Dá se říct, že jsme se znovu zařizovali 
a to i včetně příborů, lžiček. 
Vím proto jisto jistě,
že jsem kupovala 3 nové sady krásných lžiček.
Co sada, to 6 kusů, celkem krásných 18 lžiček,
k tomu ještě nějaké zánovní..
Jak je tedy možné, že mám nyní 12 lžiček?
Kam se poděly?
Přece nemají nožičky?
Náš byt není tak veliký, aby se nám mohly poschovávat!
Hledání - marné hledání...
a přece!
Po dlouhé době jsem to vypátrala..
lžičky končí v koši!
Ano, čtete správně!
A víte co je ze všeho nejhorší?
Víte, kdo ty naše krásné lžičky tímto způsobem likviduje?
JÁ!
Normálně jsem se dnes přistihla,
jak jsem úplně při smyslech,
 vyhodila kelímek od jogurtu i se lžičkou do odpadkového koše.
Jak je možné, že jsem si toho nikdy předtím nevšimla?
Budu si na sebe muset dát pozor! :o)
Teď jen přemýšlím, kam vyhazuji ponožky!
Mějte krásnou neděli..
já jdu prohlédnout ledničku, spíž, botník a další místa v bytě,
někde být musí:o).
držte mi palce..
Vaše Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.