pondělí 13. dubna 2015

UBYTOVÁNÍ

...ještě k našemu výletu..
Každoročně přespáváme na internátu Valtické vinařské školy.
Moc pěkné pokoje, záchody, koupelny,
ubytování jak má být
a pro tento účel naprosto vyhovující.
Venku pěkně upravená zahrada, 
kde to kvete
a na ní toto dílo,
kterému já přezdívám Rožeň,
protože netuším, co jiného by to mohlo znázorňovat. 
Nechť mi autor odpustí..





Vyfotila jsem si pár kytiček a zničila boty.
Při přeskakování záhonku jsem zadrhla o trny růže
a krásně si rozškrábala boty..patří mi to:o)!






tady jsou pozůstatky z večerního tahu
anebo z ranního rozjímání..




Z čeho jsem na Moravě fascinovaná, tak je to z ohromného množství trsů jmelí na stromech.
Přestože stromy ještě nemají listy, 
působí zeleně, 
protože květenství jmelí je vidět široko daleko.
Mně to připadá úžasné
a přitom to vlastně na stromech parazituje.
No ale řekněte..krásně!
U nás to rozhodně tolik vidět není,
spíš ojediněle.







Ráno jsme měli vyjíždět v 9 hodin, ale znáte to:o),
čekalo se...
a tak odjezd nakonec opožděn o půl hodiny..
Cíl : 
aquacentrum Pasohlávky,
ale část lidiček se nechala vyložit v Mikulově..
Já patřila k vyloženým:o).
V Mikulově jsem ještě nikdy nebyla
a byl tak nádherný den,
že by byl hřích toho nevyužít!
A stálo to opravdu za to!
Mikulov předčil veškerá má očekávání.
Rozhodně si zaslouží nejeden můj příspěvek!
Přeji krásné pondělí 
a u mě na blogu 
se brzy sejdeme v Mikulově:o)
Mějte se ..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.