pátek 24. února 2023

LOSOVÁNÍ

 Moje milé holky :o),

snad vás ten pozdrav neurazil..

právě jsem dolosovala

a je mi smutno,

že je vás jen 5 z 23..

Příště se polepším..

Vyplnila jsem losovací kolo a vše proběhlo regulerně

za mé kontroly :o)

A tady jsou vítězky:

1/ HELENKA


2/ IVANA

takhle krásně jste se točily..:o)

3/ MARTINA


4/ EVA


5/ JANA


Pokud se na vás neusmálo štěstí,

tak ho jistě máte v lásce :o)

a u mě budete mít štěstí třeba příště ..

Moc prosím ty, které měli u mě štěstí, aby mi poslali adresu

na můj email:

j.fejfusova@seznam.cz

Budu posílat až na začátku března,

protože teď nám začínají jarní prázdniny..

Pro jistotu mi ještě napište, jaké písmeno byste chtěly.

....

Dnes bylo zase rande, ale o tom příště!

Nakonec se pochlubím,

co mi udělalo tento týden radost.

Účastnila jsem se webináře na květinové přání,

a tak jsem si hned dvě udělala.

Jsem nadšená..

K jednomu jsem už stihla udělat krabičku..




a tady je moje malá výrobna klíčenek... 
Můžete si napsat,
jakou barvu byste si přály..




Tyhle ještě nejsou zabalené...
Tvořím je na jarmark a pro děti do školy..
kolegyně si objednaly na konec školního roku pro své třídy,
tak se do června nudit nebudu :o))
Mě to ale moc baví..
...
Užijte si krásně víkend
a hlavně buďte šťastné a zdravé 💓
Inka
💓






13 komentářů:

  1. Gratuluji šťastným výherkyním.
    Inko, obdivuji jak jsi šikovná. Vše co vytvoříš je perfektní. Přání je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní25/2/23 07:44

    INKO, JSI PROSTĚ ÚÚÚÚÚŽASNÁ..... přeji krásné prázdniny a v pořádku se nám vrať. Ze sněhem pocukrovaných Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji výherkyním a obdivuji Tvoje tvoření. Jsi moc šikovná.
    Měj se hezky a užij si prázdniny.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Inko, nejdřív jsem se tedy podívala, jestli tam není ještě nějaká jmenovkyně v komentářích - ale teď už jásám a mám radost!!!
    Moc se těším!
    Tvoje malá výrobna mě tedy dostala... Jsi neuvěřitelná! Tolik si mi chyběla a jsem moc ráda, že si zpět!
    Užij si víkend a prázdniny! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní25/2/23 11:16

    Lezarts
    Gratuluji všem obdarovaného!!!
    Přání jsou moc vydařená! Určitě příjemce potěší!

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, ta přáníčka jsou krásná. A těch klíčenek :-)... Užij si jarní prázdniny.
    A výherkyním gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji všem vylosovaným :-)
    Inko, ty se mi zdáš? Tvé tvoření je vždy tak krásné a ta přání, ach....
    Užij si prázdniny, odpočiň si a načerpej zdraví, klid a pohodu.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní26/2/23 00:47

    Jste velká šikulka tvořilka. Krásné prázdniny. Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  9. Inko, zdravím. Gratuluji všem výherkyním, přáníčka i klíčenky jsou parádní a to množství! Měj se moc hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Inko, ty už jsi jak velkovýrobna. Krásné tvoření, víš, že od tebe pořád nosím ty dva jelínky, které jsi mi kdysi darovala? Pořád mi zdobí svetry. I já jsem v komentářích hledala, jestli jsem to já nebo ne. Známe se osobně, takže vím, že mi říkáš Martino jako jedna z mála. Moc se těším, že budu mít doma další tvůj krásný výrobek, teda pokud jsem to já. Měj se krásně a moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji výherkyním, ale hlavěn tobě, Inko. Jsi tak trochu neřízená střela, co všechno dokážeš. Chodím sem jen občas, ale moc se mi líbí, co děláš. V.

    OdpovědětVymazat
  12. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat
  13. Výhody Darování.

    Vyberu 50 náhodných lidí pro darování,

    5 % mého osobního majetku je utraceno na charitativní činnost po celém světě.

    Také jsem slíbil 5% darovat soukromým osobám v tomto roce 2024

    To je součástí mých letošních slibů charitativnímu projektu. 2024

    Pro další informace kontaktujte níže uvedenou e-mailovou adresu.

    Pošlete e-mail na adresu: ceochristinaong@gmail.com

    Pozdravy

    Vydal paní Christina Ong Family Foundation.



    ============================

    Christina Ong, singapurská podnikatelka a vlastní COMO Group.

    Narozen: 1947 (76 let)

    Děti: 2

    Manžel: Ong Beng Seng

    Rodiče: Peter Fu Yun Siak

    Knihy: Požitky z dobrého jídla

    Založené organizace: COMO Hotels and Resorts, Club 21

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.