úterý 14. února 2023

VALENTÝN A GIVEAWAY

 Krásného Valentýna pro všechny..

My jsme si ho dnes krásně užili..

Né, že bych dostala kytku nebo tak něco podobného..

ale...

1/ kytku jsem si koupila už včera sama..



2/ už v prosinci jsem koupila lístky na koncert 4 TENOŘI

právě na dnešní den.

Musím napsat, že to bylo moc krásné,

nádherné písně,

krásný zpěv..

Úžasný zážitek!

💓

I ten pocit, že vás manžel po víc než 40 letech drží za ruku..

No není to krásný Valentýn?




3/ manželovi jsem koupila ještě srdíčka ze želé.. dokonalost sama :o)

...

A teď mě napadlo, že vlastně chci někomu z vás udělat také  radost..

Takže vyhlašuji 

GIVEAWAY

na moje klíčenky z pryskyřice..



Napište mi do komentáře písmeno,

kterým začíná vaše jméno nebo jméno toho,

komu byste chtěli klíčenku věnovat..

Za týden v pátek vylosuji 5 z vás..

....

Mějte krásné dny

Inka

💓


27 komentářů:

  1. Anonymní14/2/23 23:38

    Krásný valentýnský večer❤️ jste měli i s kulturním zážitkem.Moc zdravím z prázdninové cesty 🌴☀️a případnou klíčenku bych ráda podarovala své jmenovkyni. Měj se Inko hezky a díky za soutěž. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy Inko, po tolika letech manželství - nádherný večer! Moc ti to přeji!
    Klíčenka je tak hezká, že bych si ji v případě výhry prostě nechala! Takže H :o)
    Moc tě zdravím a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní15/2/23 06:28

    Dobrý den, ráda čtu Váš blog, je dobře, že jste se vrátila. Chtěla bych klíčenku pro sebe, Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní15/2/23 08:07

    Inko, tak za a/ vše nejlepší k dnešnímu svátku; b/ klíčenky jsou nádherné a fialové (i jiná barva) E by jistě uvítala moje milovaná vnučka. Přeji Ti krásný den. Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  5. Nejdříve Ti přeji všechno nejlepší k svátku. Valentýna sis užila, takže určitě i dnešní den budeš mít určitě pěkný.
    Kdybych se náhodou ocitla mezi vylosovanými, tak bych brala písmeno H.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Koncert musel byť nádherný, super výber.
    A kľúčenky sú malé skvosty, sú nádherné. Ak by sa na mňa usmialo šťastie, potešilo by ma písmeno A v ružovej farbe :)
    Prajem krásne dni!

    OdpovědětVymazat
  8. Hezky jste si to užili. Já si taky kytku koupila sama - s předstihem v sobotu. Višně v čokoládě mi manžel donesl taky už minulý týden (další jsem mu pro jistotu zakázala, aby si mne nevykrmil do obludných rozměrů :)). Já mu včera koupila cestou z práce bublaninové srdíčko a on mne dnes vyvedl na oběd, protože dneska pracuju z domu a on má přes poledne vycházky. Akorát fotodokumentovat můžu jen tu kytku - jinak už je všechno snězené.
    Kdyby se na mne s přívěskem usmálo štěstí, tak by se mi hodilo písmeno L - chtěla bych přívěsek dát mámě.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný den Inko, to byl určitě krásný Valentýn... je hezké, že si společný čas tak užíváte! ☺ Ať už páteční randíčka nebo občasné vyražení na takovou hezkou akci. Klíčenku bych věnovala svému synkovi Honzíkovi. Měj se krásně, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní15/2/23 14:19

    Dobrý den, ráda chodím nahlížet na váš blog už dlouho. A zrovna jsem obdivovala vaše klíčenky. Pokud bych byla vylosována, tak by byla pro mě :-) Hezký den, Veronika

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní15/2/23 16:00

    Lezarts

    Krásná oslava Valentýna!

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní15/2/23 17:49

    Dobrý den, ráda k Vám nahlížím (jste vtipná) a koukám, co se děje, co je nového. Klíčenku bych si nechala asi pro sebe, takže H jako Hanka, která zdraví a přeje příjemné dny

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní15/2/23 18:00

    Milá Inuško, vždy se těším na tvůj příspěvek. Krásně jste oslavili s mužem svatého Valentýna. Já neslavila, muž na podzim zemřel. Synek mi přinesl ze školy srdícko, co vyráběli v družině. Klíčenka? Pro mě B, nebo radost pro některé dítě N, S, K, M či K.. Co ti pade pod ruku, pokud by se štěstí unavilo. Krásné dny a děkuji za tvůj blok. Bohunka

    OdpovědětVymazat
  14. Inko, lépe jste Valentýn oslavit nemohli než kulturním zážitkem.:-)
    Já Ti tu musím napsat aktuální valentýnský zážitek se synem Šímou - 9 let.
    V pondělí večer před spaním mi sdělil, že nutně potřebuje kytičku zítra do školy pro Anetku ;-)
    V 21h. večer se kytka opravdu v únoru blbě kupuje;-)
    Jenže, přání znělo jasně!
    V 7h. muž dojel do Lidlu pro žluté růže, já dostala hned po ránu kytici tulipánů.
    Anetka do školy nepřišla, onemocněla.
    Kytice zůstala ve škole v kabině u pana učitele. Pár odpoledních telefonátů, kytice donesena k nám domů a v podvečer osobně Šímou doručena Anetce domů. Ta koukala, myslím, že jí teplota ještě vyletěla nahoru. ;-)
    Tolik od nás valentýnský příběh jedné školní lásky.
    A ke giveaway, od Tebe už jsme vyhrála před časem několik krásných náramků, nosím je, zrovna jeden mám na ruce a jelínka, toho jsem bohužel ztratila . :-(
    Psala jsem Ti o nového, ale odpověď nedorazila , :-(
    Kdyby přeci jen se usmálo na mě štěstí, tak prosím o písmenko I.
    Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, to je krásné! Láska prostě nezná hranic..Jelínk auž bohužel nemám, ale kdybych zase dělala a sehnala základy, tak určitě na tebe budu myslet!

      Vymazat
  15. Inko, krásně jste si užili Valentýna. My ho teda doma neslavíme. A kytky si kupuju celkem pravidelně s chlebem. Zrovna včera zase tulipány. A tvoji nádhernou klíčenku bych si pravděpodobně sobecky nechala pro sebe, takže M. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní17/2/23 23:54

    Juuuuj, krásné klíčenky (nejen) děláte. S písmenkem E (dárek pro dceru) by byla super. Mějte se krásně a budu se těšit na další příspěvky, které mi vždy zvednou náladu. A díky za to. Zdraví Lu z Moravy.

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní18/2/23 13:19

    Inko moc hezky zažitek jste měli.Kličenky jsou pěkne prosim pismeno V.Pokud se štěsti usměje.Zdravi Vlasta

    OdpovědětVymazat
  18. To je krásný příspěvek. Valentýn je takový pro mě stále nový divný svátek. Ale je hezké udělat si krásnou chvilku s tím, koho mám ráda, ať je Valentýn a nebo ne. Kytky si taky kupuji sama, ale ty v květináči. Kdyby se na mě usmálo štěstí, brala bych písmeno S.

    OdpovědětVymazat
  19. Udělat si hezkou chvilku kdykoli, to je třeba v tom dnešním negativním světě...Pššš, něco ti prozradím - my se před usnutím stále ještě chvilku držíme za ruce, než se otočíme k spánku :-). A ráno se zdravíme pusou a přáním hezkého dne. Je to náš rituál.
    Klíčenky tvé Inko obdivuji a tak bych si případnou výhru darovala sama sobě :-), takže A. Měj hezký týden.

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den, čtu každý Váš příspěvek. Přeji Vám i celé rodině jen to nejlepší. Jste úžasná, co všechno umíte, co všechno zvládáte. Pokud bych měla to štěstí a v giveaway jste mě vybrala, bylo by to písmenko L jako Lenka. 🤗🌹

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní21/2/23 17:58

    Inko, krásný zážitek. Kdysi jsem od tebe dostala vánoční dárek, vím jak krásně tvoříš. S myšlenkou na pryskyřici také koketuji, a kdyby.... jak se to říká... se jednou unavilo a sedlo si ke mně, tak prosím písmenko D. Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní22/2/23 06:56

    Vija
    Inko, koncert musel být krásný, vlastně všechno se povedlo. Hezky tvoříš, ale to ty stále.
    Měj hezké dny. J
    https://vijanavi.blogspot.com/?m=0

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní23/2/23 20:48

    Dobrý večer, ráda k Vám nakukuji a klíčenky jsou povedené. Kdybych měla štěstí, tak bych si vybrala I. Ivana od Kolína

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní24/2/23 00:00

    Dobrý den, již roky sleduji Vaše inspirativní a vtipné příspěvky. Jsem moc ráda, že jste si rozmyslela tu dlouhou přestávku a můžeme se sem zase chodit těšit. Klíčenky se mi moc líbí, ráda bych měla s písmenkem "M". Zdraví Vás MarieP.

    OdpovědětVymazat
  25. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat
  26. Výhody Darování.

    Vyberu 50 náhodných lidí pro darování,

    5 % mého osobního majetku je utraceno na charitativní činnost po celém světě.

    Také jsem slíbil 5% darovat soukromým osobám v tomto roce 2024

    To je součástí mých letošních slibů charitativnímu projektu. 2024

    Pro další informace kontaktujte níže uvedenou e-mailovou adresu.

    Pošlete e-mail na adresu: ceochristinaong@gmail.com

    Pozdravy

    Vydal paní Christina Ong Family Foundation.



    ============================

    Christina Ong, singapurská podnikatelka a vlastní COMO Group.

    Narozen: 1947 (76 let)

    Děti: 2

    Manžel: Ong Beng Seng

    Rodiče: Peter Fu Yun Siak

    Knihy: Požitky z dobrého jídla

    Založené organizace: COMO Hotels and Resorts, Club 21

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.