pondělí 19. května 2014

SPORTOVNÍ ODPOLEDNE

Hned na začátku musím podotknout , že bližší jsou mi ruční práce než mít v ruce míč..ale byla jsem takzvaně "umluvena", abych se zúčastnila turnaje učitelů proti žákům. Každý měsíc se na naší škole koná nějaký takový turnaj..kdy si to žáci rozdají proti vyučujícím...třeba fotbal, basketbal, kubb, ringo a tentokrát to byl volejbal...Kdysi jsem ho pro zábavu hrála, naposledy ale asi před 8 lety..takže není divu, že jsem se bála ..nebo spíš jsem nechtěla, aby díky mně učitelé prohráli...Jak jistě pochopíte..vyhráli jsme:o)..proto píšu tento příspěvek:o)..Dokonce přežily i moje nehty...:o).ruce i nohy mám celé a navíc moc jsem se k míči nedostala, takže nebylo až tak moc co zkazit:o)...Tady jsem si všechny nakonec vyfotila, abych měla památku:o)..

ten největší je žák:o))
nějak nám přerůstají přes hlavu..
oproti tomu ta nejmenší je kolegyňka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.