sobota 31. ledna 2015

DÁREK


od mé kamarádky..
Mám ráda hrnečky, mám jich mnoho,
ale to všechno už  víte:o))
 Každý další mi vždycky udělá radost..
....
K hrnku jsem dostala vynikající čaje..
a tak jdu ochutnávat...
popíjet a užívat si příjemného večera..
......
Nejdřív musím uklidit šílený binec, který dokážou udělat během dne holky,
netuším, jak  udržet pořádek..
a to se snaží i něco poklidit samy..
...šly spát...
.....
Teď je ticho..
....
A já po letech  opět vytáhla vyšívání..
ještě netuším, do čeho se pustím..
Hledám na Pinterestu.
...
Také máte rádi chvíle s šálkem čaje?
S háčkem v ruce?
S milým po boku?
.....
Pozor!
Nešermuji háčkem a jehlou už vůbec ne...
Pak by už  neviděl, 
jak jsem krásná, milá, usměvavá,
prostě jaký má poklad vedle sebe :o))
Musím si dát ale pozor..
on má jedno rčení,
že POKLAD je potřeba zakopat hodně hluboko:o)..
raději nebudu provokovat..

Mějte krásný a pohodový večer..
Inka









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.