sobota 3. ledna 2015

KNÍŽKY PRO ANIČKU I PRO MĚ

Pohádku Ledové království Anička zbožňuje,
knížku jsme přečetly natotata:o))


Kosprd je prostě úžasnej!
Knížka je úžasná!
Připomněla mě dobu, kdy můj čtyřletý syn utekl z mateřské školky...
Dodnes nezapomenu na chvíli, kdy u mě doma zazvonily učitelky,
jestli není Péťa doma..
Nebyl, ráno jsem ho odvedla do školky.
Hledaly jsme ho urputně, já i učitelky..
byl s kamarádem ve stánku Zeleniny,
 kde den předtím dostal zadarmo od prodavačky gumového hada.
Řekl to ve školce kamarádovi 
a taky mu řekl, že mu ho taky určitě dá,
 a tak prolezli spolu plotem,
přešli 2 silnice,
jedna z nich byla celkem frekventovaná
a došli ke stánku.
A představte si,
prodavačka i tentokrát dala! :o)
Naštěstí tehdy všechno dobře dopadlo
a já dodnes s paní učitelkou Janou
na to vzpomínám. Dneska se tomu smějeme,
tehdy nám bylo ouvej!



a knížka plná otázek a odpovědí..
je moc pěkná 







mě už docela často a ne občas:o)!

Já jak už jsem psala jsem dostala čtečku knih,
zjišťuji její klady..
nemám lampičku a čtu, 
písmenka si můžu zvětšit..
a mám v ní pěkné knížky.
Díky knížce, kterou jsem začala číst a zdál se mi její název příhodný pro tento zimní čas
J. Nesbo - Sněhulák
JSEM ZAKÁZALA PŘED CHALUPOU POSTAVIT SNĚHULÁKA!
Kdo četl, jistě pochopí:o)!

Všem přeji příjemný sobotní večer,
ať už s knížkou, s kamarády nebo u televize..
Vaše 
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.