pondělí 27. července 2015

27.DEN - CO SE DELO

Rano jsme zjistili, ze ma Emma teplotu.
Nic vysokeho, ale na slunicko nemuze.
Mi sportovci rano odesli.
Kacka sla na prochazku a muj muz vyrazil na koleckove brusle.
Ja hlidala holky a pripravovala rostenky k obedu
 a po celou dobu premyslela.
Ma muj braska narozeniny dneska nebo zitra?
Asi uz vazne starnu..
ale tak trochu za to nemuzu, ze to presne nevim.
Totiz moje svagrova se narodila
a v tom je ta potiz, bud o den drive nez muj bratr nebo o den pozdeji.
A ja si nemuzu vzpomenout, zda je bratr na Veroslava nebo na Viktora.
No nevadi..
I tak obema preji vsechno nejlepsi :o], zdavi a lasku!
Vsechny svatky, narozeniny stejne nakonec vzdycky slavime spolecne posledni prazdninovy tyden,
tak si to urcite zase uzijeme.
...........
Dnes jsem se take poprve dostala ke cteni.
A to s sebou mam nespocetne kniznich titulou.
Zacala jsem noveho Viewegha - zpatky ve hre.
Ano, musim podotknout, je to ten stary Viewegh :o].
....
Koupani v bazenu bylo prijemne, i kdyz se zacalo schylovat k bource..
Nastesti ani neprselo!
..
K veceru jsme byli na nakupech.
A ted se podrzte, je tu obchod ve kterem maji slevu seniori.
Clovek nad 50 patri k seniorum.
Mam slevovou seniorskou kartu - 10 % .
Usetrila jsem skoro 12 dolaru a to se vyplati :o]]].
Katka s detmi a s mamkou uz za tyden odletaji,
tak jeste dokupuji "nezbytnosti".
......
Emicce uz je lepe,
tak snad zitra budeme moci k oceanu.
Nacerpat jod, vitamin D a predzasobit se tak na cely rok.
Mejte krasny den
a vsem diky za navstevu.:o] blogu.
Inka






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.