úterý 7. července 2015

DEN SESTY - ORLANDO

Dnesni den byl ve znameni cestovani, ale i louceni..
Me dceri odjizdel manzel neb pracovat se musi 
a dovolena netrva vecne.
Odletal dnes odpoledne z Orlanda.
Letiste v Orlandu je velmi krasne..
svet Walta Disneye je citit na kazdem kroku.
Orlando je mestem, ktere zije vsemi moznymi zabavnymi parky..
Disney World,
Sea World, 
Epcot, 
Universal Studio, 
Island Advanture,
Aquatica
a vsude tisice lidi..
Ceny vstupenek jsou dost drahe, ale stoji za to..
Mne osobne nejvice nadchl Epcot a Sea World..

I na letisti je velmi zivo
Orlando je nejvetsim centrem turisticeho ruchu na Floride..





jsem jako mala, nikdy neodolam a vyfotim se s figurkami :o]


zetak pripraven k odletu, ac nerad...
'''''''''''''''''
My zavolali mamce a jelikoz holky doma nezlobily, tak jsme se rozhodli 
navstivit jeste zdejsi neskutecne ohromny Premium Outlet ..
tohle auticko se mi tady vzdycky libilo..







stihli jsme asi 4 obchody a museli jsme jet..cekala nas jeste dlouha cesta
a do vecera jsme chteli byt zpatky doma,,
Obchodu bylo ale neskutecne moc..
nektere znacky jsem videla poprve.
Shanim saty na svatbu syna a tak jsem se divala po nich. V prvnim obchode me ale presla chut :o]
Saty byly krasne..Cena 489 dolaru uz mene...Rozhodne zustaly viset v obchode..
Ale jinak si prijde na Outletu na sve kazdy..Kdo hleda, tak urcite neco najde..
..........................
Nazpatek jsme jeli pres Downtown.- stred mesta..
skoda, ze jsem fotila pres sklo..
ale neco malo, ukazi..










cestou jsme doslova klickovali mezi blesky..
mraky byly desive 
a k tomu veliky provoz na silnici..
jako zazrakem jsme unikli desti..
....
A jak jsme si tak jeli, tak vedle nas projizdi veliky track..
Jel v tom nejrychlejsim pruhu, coz tu normalne je zakazano..
Muj manzel to okomentoval slovy..
To by me zajimalo, co je to za blba..
Kdyz nas predjizdel, tak jsme malem umreli smichy..
Vyfotila jsem jeho znacku, i kdyz ne moc dobre..
ale tady je dukaz 

Preji Vam Vsem krasny a vesely den 
Vase Inka








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.