sobota 12. března 2016

JELEN

Výhra díky jelenovi:o)!
Ne, nejedná se o hudební skupinu
( i když ta měla včera u nás ve městě koncert
a prý moc pěkný),
ale u mě se jedná o mýdlo Jelen.
U Aničky jsem( aniž bych cokoli tušila) zvítězila.
Původně jsem si hrála s představou, že to nastrouhané jsou nehty,
ale pak jsem si vzpomněla na manželovu babičku,
která strouhala mýdlo 
a pak z něj dělala mydlinky 
a v něm přepírala prádlo.
...
Dnes mi přišel balíček od Aničky Brouky
a v něm  konopná mýdla 
a krásné šperky.
Naušnice a dřevěný jablíčkový ohryzek.
Moc za všechno Aničce děkuji!




Díky!
Mějte krásný celý den!
Inka


1 komentář:

  1. Musím říct… Moc krásné doplňky. Nejni to teda úplně můj vkus, ale zase se nebojím toho vystoupit ze své komfortní zóny. Šperk podle mého gusta je třeba tenhle křišťálový náramek. Prostě jednodušší motivy, stříbrná nebo podobná barva. :) Ale jako mám taky doma pár takových kousků, co ukazujete vy. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.