sobota 5. března 2016

VŠECHNY BARVY SVĚTA

moje výbava se malinko rozrostla.
Hlavně o akvarelové pastelky
a také akvarelové fixy.
Je to nádhera jen tak si nakreslit obrázek
a pak vzít do ruky štětec a ty barvičky tak kouzelně promíchat.
K celé té výbavě by se mi hodil ještě úžasný,velký, prostorný
a krásný psací stůl,
který nemám:o)
a asi dlouho mít nebudu..
ale nevadí..











Tak tu tak přemýšlím, která barva je mi nejbližší, 
kterou mám nejraději?
Vždycky jsem měla ráda modrou..
miluju barvu nebe..
Ona ale i taková tráva není vůbec ošklivá
a žluté sluníčko
a červené růže 
a oranžové tulipány
a bílý třpytivý sníh..
Mám ráda všechny barvy světa
a jsem šťastná, že vidím!
Svět je úžasně barevný a krásný.
.

-----
A teď něco málo pro zasmání..
Byli jsme odpoledne na návštěvě u dcery.
Vnučka Emička obsadila na dlouho záchod 
a když její tatínek potřeboval na záchod,
tak mu klidně řekla, ať si vezme nočník.
Když jí vysvětlil, že se mu zadeček na nočník nevejde, 
tak se podívala a s naprostým klidem mu řekla, tak si vem plínu!
Ona není jen krásná:o))!
Ona je i chytrá! 
:o))
Mějte krásný sobotní večer!
Vaše Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.