pátek 27. května 2016

2 JABLKA

Dnes jsem si vzpomněla na příhodu, 
která se mi stala před několika lety.
Praha - já na školení.
Polední pauza - volno.
Jdu si něco koupit k jídlu.
Projdu samoobsluhou, nakoupím nějakou bagetu 
a jdu se procházet po parku.
Je krásně, kabát mi pomalu překáží,
ale přece jen do léta ještě daleko.
Pauza pomalu končí,
nachodila jsem toho už hodně..
vadí mi tady spousta lidí..
Mám pocit jakoby se na mě divně dívali..
a tak se usmívám na všechny strany.. raději..
Po cestě zpátky do lavic školícího střediska 
se zastavím v obchůdku Ovoce - zelenina.
Dopřeji svému tělu nějaké vitamíny.
Vejdu dovnitř
a v tom se to stane!
" Jakpak se dneska máme, Jiřinko" - povídá pan prodavač
a já zírám jako zjara!
(ono tedy jaro je, ale..)
Kam ho mám zařadit?
Vůbec netuším!
Pro mě cizí pán pokračuje..
Tak co to dneska bude?
A já se nezmůžu na nic než na odpověď:
2 jablka..
Diskuse pokračuje:
" A co si k tomu Jiřinko ještě dáme?"
- mně to v hlavě šrotuje na plné obrátky,
ale NIC!
Znáte ten pocit, že vás někdo zná 
a vy ho ne a ne zařadit?
---
To už několik let si povídám s jednou" kamarádkou", která o mně a mé rodině ví všechno, 
když se potkáme, tak se mě stále na něco ptá 
a já se nemám na co zeptat, protože vůbec netuším odkud se známe.
Tehdy jsem propásla zeptat se hned napoprvé 
a dělala, že vím..
Strašná situace a napříště už je to hloupé zeptat se, že?..
..........
Tak tuhle chybu už neudělám!
A proto jsem se odhodlala..
" Můžu se zeptat, odkud mě znáte?"
...
Cizí pán se rozesměje
a směle si plácá na svůj hrudník..
Hahaha, to je legrace, 
kdyby mi radši řekl, jak to je!
----
A pak mi to došlo!
Na mé hrudi jsem po celou dobu pauzy
hrdě nosila nalepenou pásku 
a na ní bylo napsáno 
JIŘINA
-----
Ano, školení bylo kontaktní a protože jsme se neznali, 
tak si nás hned na začátku označkovali.
.....
Proto ty pohledy Pražanů,
proto ta Jiřinka.
:o)))
...
Směju se a dlouho budu..
-
školení bylo dvoudenní
....
V sobotu procházím kolem stánku Ovoce - zelenina
a míjím pána,který vystavuje bedýnky před svůj obchod.
Můj starý známý..
Vítá mě s úsměvem
a zdraví..
" Jiřinko, mám tu pro Vás schovaná 2 jablíčka:o))!"
...
Od té doby jsem ho neviděla,
ale na jeho počest jezdím na každé školení se dvěma jablky!
...

Stal se Vám taky někdy takový trapas?
...
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.