úterý 17. května 2016

OCHUTNÁVKA

Ochutnávku ovoce a zeleniny 
mi byl čert dlužen:o)..
Upatlaná až za ušima
a ruce rozřezané, hlavně palce..
Dětem to ale evidentně nevadilo. Naopak!
Pro ně dá se říct ulejvací hodina prvouky.
Pravdou je, že poznávaly i nové druhy exotického ovoce,
ale jinak jim to zase tolik práce nedalo. 
Ono se to nezdá, 
ale rozkrájet bednu ovoce 
a ještě každý druh na 26 kousků,
tak to dá vážně fušku.
Navíc to ovoce bylo věru šťavnaté:o)
a můj stůl oleptaný až hrůza!
...
Akce Ovoce do škol se ale dětem líbila,
tak proč jim neudělat radost, že:o)?
...
Zadarmo ale ovoce nedostaly..
V době, kdy já vehementně krájela
měly za úkol popisovat jednotlivé druhy 
a hodnotit jejich chuť!
...
Nakonec jsme vybrali ten nej druh ovoce.
A víte, co vyhrálo?
....
České červené jablko!

toto ovoce jsem viděla poprvé v životě a děti také..
Našli jsme si, že se jmenuje PITAYA
 a jí se dužina..
a její chuť?
Taková nijaká, děti to nazvaly sladké mdlo:o)



a nyní už záznamy dětí..





Ochutnávka je už naštěstí za námi,
stolek už mám zase čistý
a tak se vrhneme opět do učení..
Ať žijí vitamíny!!
Krásné úterní odpoledne..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.