středa 18. května 2016

ÚSMĚV


 Dnes jen chvilka s citátem...

JSME TU PRO DRUHÉ LIDI, PŘEDEVŠÍM PRO TY,
NA JEJICHŽ ÚSMĚVU A BLAHU ZÁVISÍ NAŠE ŠTĚSTÍ.
Albert Einstein


a já bych dodala, že díky jejich úsměvu, dokážeme vykouzlit ten svůj..
 a kolikrát stačí tak málo..
-pochválit, potěšit, rozesmát,ocenit, říct - mám tě rád
a leckdy i upřímně poděkovat ..
...
Já dnes byla pochválena, 
nejdříve jsem slzela
a pak jsem celý den cítila ten úsměv na tváři..
...
a za ten hezký pocit děkuji..
..
Mějte krásný večer
Inka

a ještě malá ochutnávka usmívajících se citátů:
NIKDO NENÍ TAK CHUDÝ, ABY NEMOHL DAROVAT ÚSMĚV!
neznámý autor
ÚSMĚV JE SVÁTEK OBLIČEJE.
Jiří Suchý
ČLOVĚK, KTERÝ SE SMĚJE JE JAKO BATERKA,KTERÁ NABÍJÍ.
Miroslav Horníček
NIKDO NENÍ TAK BOHATÝ, ABY SE BEZ ÚSMĚVU OBEŠEL.
A NIKDO NENÍ TAK BOHATÝ, ABY SE JÍM NESTAL BOHATŠÍ.
neznámý autor
NEPŘESTÁVÁME SE SMÁT, ŽE JSME ZESTÁRLI,
STÁRNEME, ŽE JSME SE PŘESTALI SMÁT!
neznámý autor
BUĎ PROJEVEM...LASKAVOSTI..MĚJ LASKAVOST VE TVÁŘI, V OČÍCH, 
V ÚSMĚVU,VE VŘELÉM POZDRAVU..
Matka Tereza
Já s chutí píši dětem do památníčku toto:
KDO SE SMĚJE, MÍSTO ABY ZUŘIL, JE VŽDYCKY SILNĚJŠÍ!






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.