sobota 4. listopadu 2017

PELMEL TOHOTO TÝDNE

Přiznám se, že jsem si myslela,
že nikdy nedojde k tomu,že mně dojde psaní..
No, ono mi vlastně nedošlo,
ale tento týden byl víc než hektický,
i když hezky hektický!
Vezmu to tedy hezky po pořádku.
ÚTERÝ
byl jediným dnem,
kdy jsem byla schopná dojet na hřbitovy 
a připravit vše potřebné na dušičky.
Jenže...
jak už to bývá..
Zavolal zeťák, že stěhování garsonky nezvládne sám,
protože je toho strašně moc
a že potřebuje pomoct.
A tak jsme před hřbitovy jeli ještě stěhovat.
Stěhování se protáhlo
a my se na hřbitov dostali až za tmy.
Hřbitov za úplné tmy v den, kdy se probouzejí strašidla,
na Halloween, velmi zvláštní pocit..
Všude plápolala světýlka,
my za tmy a svitu baterky upravovali hrob.
Čekala jsem, kdy se začnou objevovat duše zemřelých.
Naštěstí jsem se nedočkala.
Kdyby jo, tak vy byste se asi nedočkali žádného dalšího příspěvku:o)!


...
STŘEDA
Začal listopad. 
Ve škole jsme si změnili nástěnku.





středeční odpoledne
Oslava 65. narozenin mé bývalé kolegyně.
Jely jsme Květě popřát
a bylo to prima odpoledne a podvečer.
Docela jsem jí ten důchod záviděla:o),
krásně si dokáže užívat života..
...
ČTVRTEK
V listopadu otevřeli u nás v Kosmonosích 
krásnou novou cukrárnu.
Nádherné prostředí 
a já byla odpoledne pozvána  na kávičku.
Kávička se protáhla skoro na 3 hodiny.
Kromě kávičky prima povídání s Alenkou.
moooc prima odpoledne..
:o)


Takovouto cukrárnu jsme tu vážně potřebovali.
Moc pěkné prostředí,
úžasná obsluha.



Alenko, díky:o)!

PÁTEK
V pátek jsem pokračovala v oslavovacím duchu 
a spolu s kolegyní
jsme došly popřát Bohunce,
která oslavila krásné 80. narozeniny.
Tolik elánu bych v tomhle věku chtěla mít.
Takové chlebíčky, jaké umí Bohunka,
snad neumí nikdo na světě.
Na cestu domů jsme každá ještě dostala 2 úžasné kynuté koláče.
Už vím, co bude v sobotu k snídani.
V pátek večer - přesun na chalupu.
Dorazili jsme skoro v půl 11.
Na chalupě už byl Petr se Štěpánkou.
S Péťou jsme si povídali až do jedné hodiny,
takže to už je vlastně 
SOBOTA.
...
Ráno jsme se probudili docela pozdě.
Přispali jsme si,
ale proč ne..
Celý týden vstávám před šestou.
Ráno na chalupě nevěstilo žádné krásné počasí..
Mně to ale dnes nevadilo.
Stejně jsem byla přilepená v kuchyni:o).
Vaření a pečení..
Po poledni přijela Katka, Standa, Anička a Emička.
Plná chalupa dětí:o)).
Některé jsou i víc než třicetileté:o)..
Budu si je dnes užívat.
Zítra mě čeká práce na zahradě.
Vy si užijte také krásný víkend.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.