úterý 5. června 2018

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

se včera nekonal,
protože na něj nezbyl čas.
Kytku ale mám,
to by snad ani nemohlo být pondělí:o).
Přivezla jsem si domů kousek chalupy:o)
a ve váz mám své oblíbené pivoňky.
Musím napsat, že jsem je pěkně oškubala.
Jednu kytici si odvezla Katka,
jednu jsem uvázala mamce
a jednu jsem si převezla já.
Pivoňky, které byly již trochu nakvetlé jsem ostříhala
a zavěsila do průvanu na sušení.
Přiznám se, že pivoňky mám ráda jen v kvetoucí podobě.
V momentě, kdy odkvetou
a ony opadají a znečistí celý záhon
( do toho vždy ještě naprší a nedají se ani pořádně uklidit),
tak to je už ráda nemám.
Proto jsem předešla té zkáze
a už na keři skoro nic nezbylo.
Stejně na chalupě nebudu,
tak tu krásu neuvidím.




dnes jsem opět navštívila náš sekáč..
Na sebe jsem si nekoupila nic,
ale odnesla jsem si volavku nebo co to je za ptáka:o).
Stál 40 korun, přece jsem ho tam nemohla nechat:o).
Už se těším, jak ho zase zasadím do kamenů
mezi bylinky.


Včera jsem doháčkovala malý klobouček pro kamarádku,
která jde na mateřskou dovolenou.

snad se bude hodit k bačkůrkám..



Vám přeji krásný úterní večer
a těšte se z maličkostí..
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.