pátek 29. června 2018

STŘÍPKY POSLEDNÍHO ŠKOLNÍHO TÝDNE

Opět ve zkratce
- spoustu práce přebyla spousta nádherných dojmů...
Jak už jsem psala, vše jsem musela vystěhovat.
Pondělí
v práci do 20 hodin
a od 20 hodiny nádherné vyřazení mých bývalých žáků
dnes deváťáků
Dojetí 
a já od nich dostal kamčatskou a americkou borůvku..
Mám zase co sázet,
určitě si při každé ochutnané borůvce vzpomenu
na moje úžasné žáky
a i jejich skvělé rodiče.
(Mám na děti i rodiče vážně štěstí!)





Úterý
opět ve škole do pozdních hodin
Od 17 hodin vyřazení druhé deváté třídy..
Domů jsem přišla úplně vyšťavená a s bolavými zády v půl deváté.


Středa
tentokrát ve škole " jen" do 18 hodin.
Odcházím jako poslední ze školy 
a zjistila jsem, že nemám klíče od nádvoří.
Jsem uvězněna
a manžel mě jede vysvobodit.
Přišel díky mně o parkovací místo
a ve 22.57 dostal výzvu k pokutě.
A kdo za to může? 
No přece já:o)!
Když mě ale vysvobodil,
tak jsem nešla domů,
ale na schůzku s kamarádkou.
Prima posezení v kavárničce
a já dostala nádherný dárek...

nádherná kytička od Alenky,
navíc ji vyráběla sama


a nádherný dárek



Čtvrtek
 a opět v práci
( to je ostatně každý, že?)
Na večer mám o zábavu postaráno,
protože moje bývalá třída,
ta, co měla v pondělí krásné vyřazení,
má rozlučku v restauraci Na Veselce
a jsem tam i s manželem pozvána.
Jsou tam nejen děti, ale i rodiče
a je to nádherné setkání,
plné vzpomínání, objímání 
a nádherných videí z dob, kdy byly děti mladší.
Píšu děti, 
ale jsou to nádherné slečny 
a krásní mladí muži..
Uteklo to jako voda.
Na sraz jim vezu naši motanici, 
kterou jsem si nimi dělala poslední den ve škole, kdy jsem je učila já.
Seděli jsme v kruhu a házeli si klubko.
Vždy jsme si říkali,
co máme na tom druhém rádi.
Vznikla ohromná provazová pavučina.
Pak jsme si řekli,
že pokud zůstanou pořád tak skvělá parta,
tak jim to na konci devítky předám.
Schraňovala jsem to i s jejich podpisy
a ve čtvrtek dala,
všichni si vzpomněli a byli dojatí..

Měli ohromné štěstí na úžasnou mladou paní učitelku Barču.
Nadšenou, zapálenou, všeobjímající,
akční a pořád dobře naladěnou.
Provázela je celým druhým stupněm 
s láskou a byla radost je pozorovat..
Prožili díky ní spoustu krásného..

....
Domů jsem přijela před desátou.
Unavená a šťastná.

Pátek
Poslední den školního roku..
Ani jsem nestihla letos vyfotit, 
co jsem vyráběla svým páťákům.
Náramky pro štěstí, andílky pro rodiče,
koupila jsem každému vtipnou knížku
- pro holky - Jak být správná holka
a pro kluky - Jak být správný kluk.
připravila jsem pro ně desky s vysvědčením
a posledními radami pro život..
Naposledy jsme se chopili kormidla
a pak brečeli jako želvy
( teda hlavně holky)
Pět let je v jejich životě vlastně o něco míň než jeho půlka..

Zvykli jsme si na sebe
a budeme si chybět.
S většinou se budu ale denně potkávat na chodbách školy..
Šest z nich odchází na gymnázium..
Hodnotili jsme, uzavírali kruh
a dělali pavučinu,
tak jako tenkrát.
Snad jim ta parta taky vydrží do devítky.
... 
Hodnotilo se i na nádvoří naší školy.
Přijela se podívat hejtmanka,
televize, rozhlas a noviny..
Měla jsem radost, že mezi oceněnými žáky,
byla převážná většina páťáků.
Nejlepší sportovci,
matematici..
byli to šikovní žáci.
Dostali jsme výsledky
Genius Logicus
a jedna moje žákyně se umístila v republice 2
a v mezinárodní soutěži pátá.
Druhá byla u nás pátá 
a v Evropě patnáctá..
a ještě dva kluci také obsadili pěkná místa 
a všichni dostali zlatý certifikát..

Byla jsem pyšná:o)..
jak jinak...





..
I já byla oceněna krásnými dárky.
Perníková medaile, kterou jsem měla na krku přežila víc než čtyřicet objetí..
Slzy střídaly úsměvy a naopak..
Krásný konec školního roku..




dárky mi přinesli nejen moji páťáci,
ale i deváťáci..
Polštář jsem si zamilovala okamžitě!
Je nádherný!!


k andělovi přibyla andělka


a nádherné kytičky..


Želva od Lukáše,
milovníka želviček:o)


malé krásné domácí zahradnictví


...
A nyní hurá prázdniny...
...
Musím uklidit doma!!!
Víte, jak to vypadá po boji?
No přece jako u nás:o)!
Těším se na léto..
oddech, koupání, pohodu..
...
Mějte se moc krásně..
pokud bych zítra už nestihla napsat,
tak se zase odmlčím
a ozvu se ze za veliké louže:o)..
...
Kdo vydržel až sem,
tak klobouk dolů..
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.