pátek 15. června 2018

TÝDEN

za námi 
a já se nedostala vůbec k tomu,
abych zaznamenala události těchto dní.
A že jich bylo!
Pondělí 
- koncert mých flétniček.
Večer jsem byla ráda, že je za námi,
přestože děti byly úžasné a moc se jim to povedlo!
A že jich mám.
Celkem hrálo 59 dětí.
Na dobrovolném vstupném jsme získali tolik peněz,
že každý malý muzikant dostal honorář 75 korun.
Z toho jsou vždycky úplně nadšení:o)).
---
Úterý
-první třídní schůzka s rodiči budoucích prvňáčků.
První pohledy, první dojmy,
první okukování..
Můj dojem?
Jsem nadšená!
Pokud děti budou vyzařovat to samé jako rodiče,
tak už se  těším!
-
Středa
- první trochu klidnější den.
V rámci šablon sdílení zkušeností na jiné škole.
Odpoledne jsem už chtěla napsat příspěvek,
ale ejhle!
Prý překopnutý optický kabel UPC,
takže nešla televize, rádio ani internet.
Takový den by měl být snad každý týden!
že bych chodila účelově překopávat kabely? 
:o)
Udělala jsem si krásný přehled ve fotkách..
uklidila v počítači 
i doma:o).
...
Čtvrtek
-školní výlet
Jeli jsme do Hrusic za obrázky Josefa Lady 
a do hvězdárny Ondřejov.
Spoustu zážitků,
ale ta cesta!!
Než se člověk dostane na místo,
tak díky všem objížďkám
dorazí pozdě.
Malíř Josef Lada 
a jeho obrázky je moje dětství..
Měla jsem jeho velikou obrázkovou knížku moc ráda.
Návrat z výletu ve večerních hodinách
mě doslova odrovnal:o)
Fakt meleme z posledního..
:o)
Představa všeho, co ještě musím udělat je děsivá.
Ono to není jen o učení.
Já například musím k poslednímu červnu mít vystěhovanou úplně celou třídu,
všechny skříně, všechno venku,
protože se bude malovat 
a předělávat celé parkety.
Jak to jen stihnu, to nevím:o)
Kromě toho mám 3 strany A4 úkolů,
co vše ještě dokončit.
Slovní hodnocení, dopisy pro rodiče,
protože se s nimi loučím,
dokončit dárky pro děti,
vyhodnotit vše, co se dá.
Rozdat vše, co se dá..
sešity, výkresy, práce za 5 let..
Do toho velká rozlučka..ve škole..
Možná bude mých výpadků na blogu víc 
než je pro mě zdrávo:o)).
....
Pátek
- hlídáme a jedeme na chalupu..
Musím vše vyplevelit..
déšť ten plevel snad tahá úmyslně ze země:o)).
Chci ale i odpočívat..
Mějte se moc krásně
a  užijte si pohodový víkend!
Inka
💓


Hrusický kostelík


V hrusické hospodě.
Tentokrát k žádné bitce nedošlo:o)





Hvězdárna Ondřejov




to už je pořádný dalekohled:o)

...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.