neděle 16. září 2018

OSLAVA A SVATBA

Všechno se na mě valí,
horem i dolem 
a pro změnu ze mě to jde nosem 
a to doslova:o)..
Mám tak hroznou rýmu,
že si myslím, že mému huhlání za chvíli nikdo ani neporozumí.
Práce je pořád dost a dost
a vůbec ještě nemám všechno,
co bych chtěla a co bych si představovala.
Snad to někdy dokončím.o).
Navíc mé ruce už prahnou po háčku
a místo toho tvořím plány :o(..
...
Zanedbávala jsem vážně blog
a už z několika úst jsem slyšela:
" Žiješ vůbec? Proč nepíšeš? Když otevřu blog 
a zase jdu k tobě na návštěvu, tak je to hrozné:o)"
Musím se tomu smát.
Ano, je to pravda.
Návštěva byla vítaná,
ale příliš dlouhá
a nikdo netouží být tak dlouho na návštěvě.
...
Tak jdeme kousek dál..
pryč ze školy.
Tam jsem přece každý den, že?
...
Sled posledních dnů byl hektický,
ale zároveň i krásný
( až na tu šílenou rýmu,
která na mě skočila ve čtvrtek večer a ne a ne se mě pustit).
V sobotu jsme byli pozváni na návštěvu. 
Bráška se švagrovou slavili své narozeniny už v létě,
ale to my byli v Americe.
Takže až teď.
Byla jsem ráda, že to bylo právě tuto sobotu,
protože shodou okolností 
se právě na Stránově vdávala má mladá krásná kolegyňka Barča,
kterou mám moc ráda.





Můj milovaný zámek Stránov, vzpomínky na mé dětství,
na známá místa..
na domov..




Tak jsme se jeli podívat nejdříve na svatbu.
Konala se venku a celý svatební obřad byl zalitý sluncem.
Barča zářila štěstím
a já plnila svou kabelku papírovými kapesníky.
Vzala jsem si 10 balení 
a ohromnou kabelku :o).
Večer jsem naplnila celý odpadkový koš:o)).
....

vzpomínala jsem, kdo tehdy bydlel v těchto domech.
Pro mě dnes už skoro pohádkových.
V bráně bydlela Anka (rámus), tak se jí tehdy říkalo.
Já ji zdravila i několikrát denně.
Když jsem nepozdravila, stěžovala si,
když jsem pozdravila víckrát, stěžovala si taky..
vlastně si stěžovala pořád a na každého.asi proto ta její přezdívka..

....
Oslava narozenin byla také super.
Jen já to kazila svým posmrkáváním
a navíc mě bolela hlava.
Kéž by to bylo z přemíry alkoholu,
ale bohužel.
Bylo to z tý pitomý rýmy.
Původně plánované spaní jsem nakonec odmítla 
a kolem osmé jsme jeli domů.
Dneska jen polehávám 
a snažím se tzv. " vykurýrovat",
protože nechci být nemocná 
a opustit své malé prvňáčky.
...
Zítra by měl být zase můj pondělní květinový,
ale nechci vás ochudit o nádhernou kytku,
kterou jsem měla pro švagrovou.



Kdo je z okolí,
tak musím napsat, že jsem je kupovala 
zlaté české ručičky..
.....
Mějte se moc krásně 
a já raději nebudu slibovat,
za jak dlouho se tu objevím.
Třeba budete příjemně překvapeni :o).
Také chystám malou soutěž.
...
Moc děkuji všem,
kteří vydrželi tak dlouhou návštěvu
a půjdou se mnou dál..
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.