pondělí 17. září 2018

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

Ač ještě pár dní bude panovat léto v kalendáři
a pravděpodobně i co se počasí týče,
tak já už neodolala vábení podzimu 
a koupila si do bytu vřes a malé listopadky.





Zvláštní, ale poslední dobou mám pocit, 
že věci a dny které plynou by se nějak měly vrátit do doby,
kdy jsem byla mladá.
Tedy teď jsem si uvědomila, 
že spoustu věcí bych nevrátila nikdy víc,
ale spíš vzpomínám,
že zimy byly zimy, léta léty, jara jary
a podzimy podzimy...

....
A do důchodu bych šla už letos:o)...
Někdy to moje tělo nechce pochopit,
že se musí ještě vzchopit a fungovat dalších 9 let 
nejlépe v plné svěžesti duševní, ale i fyzické,
což se mu někdy nechce.
Jéé, mně vám tak někdy bolí nohy..
a úplně ze všeho nejvíc,
kdy bych si chtěla v klidu odpočinout.
Zjistila jsem, že mé nohy raději chodí a stojí 
než sedí a leží..
No jo, ale zbytek těla by už zase raději ležel a seděl.
Tak co s tím?
Nějak se to uvnitř mě pere..
Koukám, jak jsem z krásného květinového pondělí odbočila
ke zdraví.
Hned jsem si ale uvědomila, že jsem vám zapomněla moc poděkovat
za krásná přání k uzdravení..
Děkuji!
...
Asi ta péče po síti zabírá,
neboť mi z nosu teče čím dál tím méně
a děti ve škole mi dokonce rozuměly.
Ani jsem dnes nevypatlala tolik kapesníků :o).
Děti jsem evidentně nenakazila,
protože dorazily v plném počtu 
a některé vypadaly víc než zdravě:o).
...
Vám přeji pohodové dny
( to píšu pro jistotu,
kdybych se zase na chvíli odmlčela:o)
Inka
💓



PS: Alenko, léčím se likérem z černého bezu a i kdyby nezabíral,
tak chutná skvěle.
Udělala jsem asi 5 lahví.
Dle mínění zbytku rodiny, se o alkoholu prý vůbec nedá mluvit,
neboť prý šel jen kolem.
Takže můj cíl je jasný. 
Ze všech 5 lahví polovinu vypiju já 
a zbytek lahve vždy doplním vodkou nebo rumem:o).
První lahev jsem už takto upravila 
a jak i ostatním chutnalo:o)).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.