neděle 21. října 2018

PODZIM

Tak tento podzim si nechám klidně líbit
a tiše přiznávám,
že by pro mě vůbec nemusela zima přijít.
Pravdou je, že se tímto podzimem v týdnu kochám 
především za okny mé třídy,
kde trávím většinu času. 
Ráno odjíždím za tmy
a v pozdním odpoledne si ho taky moc neužiju.
I tak je to úžasné.
Na chalupě jsem si užívala posledních paprsků.
Je to jak zázrak, jak venku všechno kvete.
..
Nebudu se opakovat,
ale prostě nestíhám 
a samotnou mě to neskutečně štve.
..
Moc děkuji všem, kteří se už o mne obávali.
Naštěstí nemarodím,
pokud nedostatek energie ke psaní není nemoc.
...
Někdy mám pocit jakoby mi vypnul mozek:o)),
večer to už vážně nedávám.
No a o víkendu je na chalupě pořád co dělat.
...
Tak dnes pár fotek z té podzimní krásy
zachycené mýma očima.
....


jablíčková sklizeň





I nás si našla dlouhozobka svízelová..
Dosud  jsem jí na vlastní oči neviděla.
Vypadá vážně jako kolibřík:o)



a to jsme měli strach, že to psí víno ani nevyroste..
a jak se má k světu!




ty barvy jsou vážně dokonalé..
 Navíc mi na chalupě ještě krásně kvetou kytky 






ač už dnes věštili špatné počasí, 
tak nebylo.
Pokud se nepočítá zima./ ta mi ale tolik nevadí, pokud je krásně slunečno!/

Mám tajné přání, 
aby to počasí vydrželo ještě do podzimních prázdnin.
Anebo skromnější, aspoň do úterý,
kdy s dětmi jedu na exkurzi.
...
Doufám, že jste si podzim také krásně užili.
..
Přeji krásný večer
a mějte se moc krásně!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.