úterý 2. října 2018

STRAŠIDELNÝ ŘÍJEN

Včera jsem ve své třídě vyhlásila,
že si užijeme strašidelný podzimní měsíc říjen.
Nevím, zda jsem to nějak nepřivolala,
protože od včera se dějí ve třídě strašidelné věci:o).
Tak nejdříve začal šumět strojek na okrouhávání pastelek.
Kromě šumění z něj začala vytékat jakási tekutina.
Došlo mi, že vytéká baterie..
Dnes z ničeho nic o hodině spadla bomba.
Neděste se, jednalo se o bombu ze společenské hry,
ale i tak nás vyděsila pořádně:o).
Děti mají oči navrch hlavy
a já sama nevím, co si na nás strašidla vymyslí zítra.
..
O výtvarné výchově jsme míchali podzimní barvičky..
vyrábění lektvarů děti úplně nadchlo..
Zdobí naše okno.
Podívejte...



Raději lektvary ale neochutnáme:o)
Vám přeji krásný večer
a já si dám raději bylinkový čaj:o)
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.