sobota 7. září 2019

NENAŠLI JSTE KLÍČE?

první školní týden za námi...
a já pořád bez klíčů!
Na vysvětlenou minulý pátek mi zmizely klíče.
Asi mají nožičky...
moje oblíbené rčení,
když někdo něco nemá..
Copak to má nožičky, 
aby ti to uteklo?
:o))
Ano, moje klíče mi utekly.
Přesně vím, kdy a už asi i tuším i kam..
Nenávratně asi zmizely v útrobách popelnice,
protože všechno ostatní jsem už mnohokrát prohledala.
Budu si dělat nové,
pak možná přijdou ty staré..
To se ale určitě na ně budu zlobit.

...
Celý týden kromě hledání i pracuji.
Intenzivně se zase připravuji do školy,
všechny plány, vymýšlím akce, přípravy 
a mám hlavu jako balón..
A není to jen z toho, 
že jsem vstřebala tolik úžasných prázdninových zážitků 
svých školních dětiček,
ale i ze všeho, co mě ještě čeká..nejen ve škole..
O tom ale až někdy jindy..
...
 Nová chalupa pod námi je krásná..


Teď jsem na chalupě 
a konečně jsem našla kýžený klid 
a čas , abych mohla napsat příspěvek
a zvěstovat, že žiju.
Konečně si také dočtu všechny vaše příspěvky,
na to se opravdu těším.
...
Venku je totiž tak nevlídno,
že se mi nechce vůbec ven.
Zahrada musí počkat.


Jedna jediná dýně, to je úroda:o))



...
Ale úplně nelením,
připravuji mátový sirup,
sklidila jsem mátu 
a myslela jsem si, že se pustím ještě do sirupu z arónie,
ale ještě týden asi počká.
V tom dešti se mi nechce trhat.
Jen se modlím,
aby ty bobulky nestihli dřív očesat ptáci.
Snad mi něco nechají.
Správně by měla arónie přejít mrazem,
to je pak sladší,
tak uvidím...ale to pak zase riskuji,
že nebude žádná..


….
Na závěr musím napsat,
že jsme celý tento týden žili v obavách, protože místo,
které máme moc rádi
a kam každé prázdniny létáme,
bylo v ohrožení.
Přesně ta část Floridy byla evakuována 
kvůli hurikánu Dorian.
Město Palm Coast,
kde má mamka condominium
bylo v ohnisku, kde měl hurikán mít největší sílu.
Naštěstí vše dobře dopadlo
a my se budeme mít kam vrátit..
---
Ještě pár fotek ze zahrady.
První vykvetlé jiřinky


a taky jeden jediný květ hortenzie.
Letos mám všechno jedinečné:o)
Jedna dýně, jedna okurka, jedna hortenzie!



6 komentářů:

  1. Taky jsme na chalupě a jen jsem upekla švestkový koláč a udělala aroniový džem (nebo spíš klevelu).A teď si lehce topíme a čteme si :-)
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, myslela jsem na tebe, že se poslední dny asi vidíš i ze zadu. A ty klíče... co k tomu napsat, trochu černá můra!
    Užij si neděli a chalupu.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, asi máme po prázdninách dost:))) byla jsem v obdobné situaci, ale s lepším výsledkem než ty. Mám je:) Ale docela jsem propadala zoufalství, protože to byly klíče od školy.
    Přeji, ať vše dobře dopadne a už další školní týden ať je poklidný.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, krásně jsi nafotila. Kochám se. Klíče, pro mě vždy byla větší můra platební karta. Jedinou, kterou jsem kdy blokovala, byla mého muže. Po zablokování jsme ji druhý den našli. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní9/9/19 06:48

    Milá Inko,
    ráda se dívám na Váš blog. Mám doma také mátu a nevím co s ní. Můžete mě prozradit Váš recept na mátový sirup. Děkuji moc Jarka z Kroměříže.

    OdpovědětVymazat
  6. Inuško moje zlatá, hlavně, že jsi v pořádku. Klíče se najdou, až je přestaneš hledat, znám to:-)
    Dlouho jsi se neukázala, bála jsem se o tebe.
    Aronie nemáme ani kuličku, tak buď ráda.
    Krásné podzimní dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.