sobota 17. srpna 2019

NA HÁČKU

 Inspirace z blogu od Zdeničky a od Helenky.
Nemám koblížky tak dokonalé,
ale dělají mi radost.
Už jen ta vůně!
Když přijela dcera,
tak jsem se jí chtěla pochlubit
a že jí taky uháčkuji.
" Mami, leda když to schovám někam do skříně!"
Vždyť víš, že na to nejsem!
Holka jedna nevděčná!
Máme každá jiný vkus,
to vím už dávno!
:o)



jeden jsem udělala jako kytičku - voničku

Venku si pohrává vítr s bodláky
a všude kolem je roznáší..
začíná už babí léto..


Moje vnučky mají babí léto pořád.
Celou dobu jsou se dvěma babičkami, mnou a prababičkou :o))

Mějte se moc krásně
a přeji příjemnou neděli!
Inka
💓

6 komentářů:

  1. Ty už zase jedeš naplno! Mně se taky líbí tyto háčkované voničky- chci je též uháčkovat , jen nejsem tak rychlá jako Ty. Vrátiš se, odjedeš na chalupu a tvoříš !
    Pohodovou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já tak relaxuji a jak jsem už psala, plevel na mě vždycinky počká:o))..tak mezi prací nebo spíš večer, když holčičky usnou, tak si sednu, mám klid a užívám si háčku. Měj se moc krásně! Inka

      Vymazat
  2. Inko, voničky máš krásné a nebuď smutná, vždyť ony do té skříně skutečně patří :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Však já to Helenko vím :o)), ale stejně je to "potvora". Mohla to nějak zaobalit:o)). I Ty měj krásný den! Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Inuško Tve voničky jsou nádherné..
    Posílám pozdrav a přeji krásný zbytek prázdnin.Z💙

    OdpovědětVymazat
  5. Vždyť s babičkami je to nej:-))))
    To musí být vůně...krásné to je.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.