neděle 1. prosince 2019

LISTOPADOVÉ VZPOMÍNKY

Nevím, jak se to mohlo stát,
ale je tu prosinec
a já v listopadu napsala jen jediný příspěvek.
Navíc jsem vůbec nic nestíhala,
i když se toho událo strašně moc. 
Přednostně se omlouvám výherkyním,
které čekají a čekají
a nic!
Tento týden balíčky dorazí i s " omluvenkou".
Listopad ráda vážně nemám!
...
Zemřela mi maminka 
a ač je to už 32 let,
je to jako včera..
Vzpomínky na krásné dětství ,
které jsem s rodiči zažila
mi nevymizí z paměti nikdy!
...
Letošní podzim jsem zažívala hodně ve stresu 
a nikomu bych ho nepřála.
Manžel onemocněl 
a odvezli mi ho rychlou do nemocnice.
Podezření na infarkt.
Jeho srdce nepracuje,
tak jak by mělo.
Tlak mu lítá nahoru , dolů
( spíš pořád nahoru)
a mně bylo vážně ouzko.
Tisíckrát na toho svého mužskýho můžete " nadávat", 
může vás štvát,
ale pak si strašně moc uvědomíte,
že ho milujete
a že by vám moc chyběl.
….
V jednom okamžiku si uvědomíte, 
jak vše může být pomíjivé..
...
Manžel je pořád nemocný,
prodělal různá vyšetření,
včetně IKEMu,
ale zatím se nic moc neví...
Pevně věříme,
že bude líp.
Chce to trochu zbrzdit a zpomalit běh času..
...
V listopadu jsme se už také stali majiteli domu.
Zatím jsme ve fázi příprav,
ale nic moc se nedá dělat,
když mám kolem sebe samé marody.
/Mamka po operaci karpálu/
Navíc bývalí majitelé se ještě vystěhovávají.
Tak mám tak nějak ten adventní čas v mlze,
protože netuším,
kde Vánoce budu trávit.
...
Ve škole byl tak hektický čas,
že vlastně ten listopad utekl
jako voda.
Třídní schůzky
a pak hlavně tvoření na náš školní vánoční jarmark.
...
Tvoření, na které přišlo několik maminek
bylo úžasné.
Takové nasazení,
tolik elánu 
a tolik nádherných věcí!
Profesionálové by zírali :o)
Však Vám tu krásu také ukážu.
Jarmark se vyvedl 
a ve čtvrtek bylo také krásné počasí.
Prodávat bylo co.
A to ještě děti tvořily 
a všichni společně jsme měli radost.
...
No a dnes je neděle..
1. prosince
a já zapaluji první adventní svíčku..
Peču konečně první cukroví
a těším se,
že tento týden nebude tolik hektický.
Těším se, že se domů dostanu někdy možná i před čtvrtou hodinou,
protože minulý týden tomu tak nebylo.
Byla jsem vážně totálně vyčerpaná
a samozřejmě jsem to na sobě nechtěla nechat znát.
Teď jsem již malinko odpočatá 
a i když mě čeká ještě pár koncertů s pěveckým sborem
a besídka pro rodiče,
tak si to už chci v klidu užívat.
….
Je přece už prosinec,
adventní čas,
kdy má být pohoda, klid, láska....
...
( máme malovat dům a udělat úklid.. :o))))
snad mě to malíř před Vánocemi neodmítne,
klid, jak má být!
...
Jo a ještě jsem nenapsala to ze všeho nejdůležitější!!!!
Objednala jsem nám štěně!
Jsem zamilovaná, manžel ožil radostí 
a neskutečně se těšíme
na naši další Anie.
Ještě ji nemáme,
je jí teprve měsíc,
ale už teď nás hřeje u srdce.
...
A slibuji, že se budu snažit
Vás nezanedbávat!
Tak se na mě za ten listopad nezlobte!
Měla jsem vážně dost!























a to není ještě všechno..
určitě ještě nějaké naše výrobky přidám.
Vám všem přeji nádherný začátek adventu.
Mějte krásný čas 
a zvolněte krok!
/ radit mi vždycky šlo :o)/
Vaše 
Inka
💓

13 komentářů:

  1. Inko, ach to tedy byl pro tebe měsíc!! Přeji Tvému manželovi hlavně zlepšení zdravotního stavu, daleko více klidu a odpočívání, asi na to zapomínal. Vůbec se nedivím, že jsi neměla sílu, čas na psaní na blog, někdy to tak prostě je.
    A těším se až se pochlubíš s novým domovem, moc ti to přeji.
    Hlavně klid a již žádný stres.
    Opatruj se.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné veci na jarmok ste spolu s deťmi vytvorili a manželovi prajem veľa zdravíčka, to isté mám doma, ale manžel má len 43... držte sa.
    Pekný advent,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, i já přeji, ať už je manželovi líp a prosinec není tak hektický. Drž se a šetři se - ony věci nikam neutečou... I ten domeček na vás počká...
    Výrobky na jarmark jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Inko, zrovna včera jsem na tebe myslela - že si čančáš nové bydlení, vidíš se ze zadu a že fotky jarmarkového tvoření nebudou... Jsou a nádherné a navíc se toho u vás stalo a děje daleko víc...
    Manželovi moc přeji, aby byl brzo fit, za tebe doufám, že to nepřeženeš a neonemocníš a moc a moc se s vámi těším na štěňátko! Pejsek přinese do života tolik radosti!
    Moc tě zdravím a přeji jen dobré zprávy! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní2/12/19 07:25

    I já se připojuji s přáním hodně zdraví a klidu! Taky jsem si kolikrát vzpomněla, co se u Vás asi děje. Byli jsme rozmazlení, každý den příspěvěk... No a pejsek, to je nejlepší terapie. Ta naše čokoládová kráska mne zachránila před stresem už nekolikrát, kouká, všemu rozumí a ještě sežere moji večeři, abych zůstala štíhlá :-) Moc zdraví Peťula

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný adventní čas přeji a hodně zdraví...

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, tak hezký adventní čas a hlavně moc zdravíčka pro vás oba.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní2/12/19 10:26

    Inko, přeji, ať se vše srovná do těch správných kolejnic. Ani já nemám ráda listopad, o prosinci ani nemluvím (děda mi zemřel 14.12.před X lety a tatínek přišel domů u nemocnice a za tři dny zemřel-doma pod stromečkem z 23.na 24....) ale bolest vyrovnává vnučka narozená 19.12.
    Přeji hodně síly, pevné nervy a především hodně zdraví vám oběma....a těším se na první fotečku štěňdy…. z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  9. Inko, přeji poklidný adventní čas. Hlavně manželovi hodně zdraví, ať už ho nic netrápí.
    Těším se na vaše zabydlování.

    OdpovědětVymazat
  10. Moje milá Inuško, moc moc na tebe vzpomínám a nakukovala jsem a říkala si, že asi činčáš nové bydlení a ono takové trápení. Manželovi hodně zdravíčka, i mamince a všem sílu vše zvládnout. A kde budou Vánoce? Hlavně spolu. To ostatní není nejdůležitější. A tvoření je nádherné. Mrzí mě, že jsi tak daleko.
    Krásné a klidné dny a samé dobré zprávy.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní4/12/19 13:30

    Milá Inko, vůbec neřešte naše výhry. Hlavně, ať je manžel v pořádku a krásně a v pohodě si budete užívat nový domeček. Už se těším, jestli nám dovolíte alespoň malinko do Vašeho nového hnízdečka nakouknout.
    Hodně sil při budování a stěhování přeji. Srdečně zdraví Lu z Moravy
    P.S. To tvoření je božííííííí

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Inko, dostala jsi v listopadu řádně naloženo! Tak držím palce, ať se začnou věci obracet k lepšímu. A těším se na nové příspěvky a speciálně na to štěně ;-) Opatruj se a hodně sil po celý Advent.

    OdpovědětVymazat
  13. Inuško milá v první řadě chci popřát tvému mužíčkovi velikou kupu zdravíčka..a v druhé řadě..moc dobře vím o čem píšeš. Poslední tři měsíce se nám s koupí a následnou rekonstrukcí domečku obrátil život naruby. Stálo nás to mnoho sil a času, ale už bydlíme.Jupi.. Věřím,že vše také zvládnete a budete opět v klidu 💙. Přeji mnoho sil. Z💙

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.