sobota 28. prosince 2019

VÁNOČNÍ SVÁTKY A JÁ JSEM ZPÁTKY

Už, už jsem se bála, že budu psát prosincové vzpomínky...
Naštěstí mám od dnešního dne připojený počítač 
a můžu napsat,
co se všechno událo od posledního příspěvku.
Také Vám konečně ač pozdě budu moci popřát
teď už jen krásné povánoční svátky.

Měsíc prosinec byl velmi hektický,
ale zároveň adventně krásně laděný.
Zažila jsem spoustu krásných akcí.
S dětmi jsme zpívali a hráli na flétničky
u rozsvěcení vánočního stromku,
užili jsme si vánoční koncert
a společně se svými druháčky jsme nacvičili krásnou 
vánoční besídku pro rodiče.
...
a do toho všeho vánočního času,
jsem sháněla dárky
a hlavně jsme v pátek  13. prosince
přebírali dům.
Představa, jak si to v klidu budu během Vánoc 
dělat k obrazu svému vzala za své,
když jsem se dozvěděla,
že 23. prosince si máme dojet pro naše kouzelné štěně.
Takže došlo ke změně plánu.
V pondělí šestnáctého nastoupil malíř 
a já trávila na domě každý večer do pozdních hodin
a doslova dřela do noci,
domů jsme jezdila úplně hotová 
a ráno jsem sotva lezla.
Těšila mě však vidina toho, že pejsek 
již bude žít na svém místě,
ve svém pelíšku.
V sobotu přijeli stěhováci 
a začalo se stěhovat.
No a v neděli jsme již poprvé spali v našem domě.
...
Musím napsat, že by mě ještě donedávna nenapadlo,
že budu opět bydlet v domě.
A ne ledajakém, 
v domě, kde se člověk cítí jako v ráji.
Alespoň  já se tak cítím
při každém pohledu z okna.
Dům na kopci, se zahradou a s krbem
a neskutečným výhledem.



...
Už před půl rokem, 
kdy jsem ho poprvé viděla na videu,
tak to byla láska na první pohled,
..
Ovšem to není nic proti lásce k naší Anie,
kterou jsme si přivezli z Plzně 
den před Štědrým dnem.
Je to štěňátko zlatého retrivera.
Nemohla jsem napsat dříve nejen kvůli připojení,
ale i proto,
abych nevyzradila tajemství.



Pro naše vnučky to bylo vánoční překvapení.
Ráno jsme jim volali, 
že už byl u nás Ježíšek.
Nejdřív si myslely,
že v pelíšku je plyšák.
Pak měly ale ohromnou radost.
...
Vzhledem k tomu, že můj manžel je stále v pracovní neschopnosti,
tak letos poprvé nemůžeme trávit Vánoce na chalupě na horách.
Je to zvláštní pocit!
Tolik let jsme tam byli o Vánocích.
Letos jsme Štědrý večer byli u dcery v jejich novém domě.
Tolik změn, které se udály během pár měsíců.
Měla jsem velikou radost, že jsme se opět sešli u stromečku všichni,
protože přijel i Petr se Štěpánkou.
a od nich jsem dostala úžasný dárek!

.---
Pořád si tak trošku připadám jako ve snu
a doufám, že se jen tak neprobudím :o))..


..
Moc děkuji Vám všem
za krásná přání
a za to, že jste tu na mě počkali.
...

Mějte moc krásný den
a užívejte..
Vaše
Inka
💓




15 komentářů:

  1. Inko, moje milá! Ze srdce vám to všechno moc a moc přeji! Dům, milující rodinu a to chlupaté miminko! Je to jasné, že se nad ní rozplývám, oči plné slz dojetí, do ruky mi šťouchá ten náš mazel...
    Užívej si to všechno a jsem moc ráda, že si zpět!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, i já se připojuji s přáním, ať si vše náležitě užíváte a hlavně, aby byl manžel zdravý a mohl si také vychutnávat všechny změny. A jak se říká, pejskaři jsou nejzdravější lidi. Přeji krásné bydlení a hlavně hodně radosti s chlupatým dárečkem. Z Jizerek zdraví Olina (p.s. náramek byl se mnou pod stromečkem..)

    OdpovědětVymazat
  3. Inko u vás bol toho roku pekne bohatý Ježiško ...prajem pevné zdravie aby ste si spoločne budovali nové bývanie pre seba a tú chlpatú hrudku čo rýchlo vyrastie ...
    Pozdravujem Irena

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, přeji ať se v novém domě krásně bydli (výhled je úžasný) a ať vám štěně roste k radosti (je to krásný roztomilý "plyšák"). Užívej si volna a odpočívej po tom předvánočním zápřahu.

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, přeji Ti, ať se Vám v novém domě líbí, ať jste šťastní a spokojení. Pavla

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem ráda; že jsi zpátky )))
    Přeji krásný zbytek roku a těším se na příspěvky z vašeho nového bydlení. Ať je vám tam dobře. ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, tak to jsou všechno super krááásnéé zprávy a móóóc vám všem přeji šťastný krok do Nového roku !! Moc se těším na report z vašeho nového domova a věřím, že tam budete zdraví, šťastni a kreativní ! Šá

    OdpovědětVymazat
  8. Inko, píšu Vám sice poprvé, ale jsem s Vámi už docela dlouho. Nejen na blogu, ale i v reálném životě. Svou učitelskou kariéru jsem zakončila letos po prázdninách, našemu zlatému retrívrovi je rok a půl, dceru mám v USA, moc ráda tvořím, bydlíme v domku a manžela letos v prosinci postihly problémy se srdcem. Tak ať jsme v příštím roce my i naši blízcí zdraví. Protože když bude zdraví, půjde nám určitě i všechno ostatní :-). Stáňa

    OdpovědětVymazat
  9. Inuško milá.. jupí jsem ráda,že jsi zpátky. Moc jsem se na Tebe těšila.
    Až moc dobře vím jaký pocit štěstí právě prožíváte a moooooooooc Vám vše přeji. Je krásné plnit si své sny viď 😊.
    Ze srdíčka Vám přeji nádherný nový rok.. ať je protkaný štěstím a zdravím.
    Z💙

    OdpovědětVymazat
  10. Ať vám nový domov přinese i novou energii a jste v něm všichni zdraví, šťastní a spokojení, ať je nový domov plný lásky a pohody. Ze srdce přeje a zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  11. P.S. to vypadá, že máte výhled na zříceninu Zvířetice, mám pravdu ? Olina

    OdpovědětVymazat
  12. Inko, to je teda krásných novinek a událostí. Ať se vám dobře bydlí a užívej si mazlíčka.

    OdpovědětVymazat
  13. Inko, přeji krásné dny plné zdraví a pohody, ať se Vám krásně bydlí. Chlupáček je k umačkání, holčičky musely být paf. J.

    OdpovědětVymazat
  14. Inko milá, koukám, že se opravdu nenudíš. Teda, prosinec jste měli hodně náročný (my ostatně také, ale trošku jinak). Stěhovat se do nového před Vánoci, to je asi mazec, co? Moc se těším na nové fotky z domečku. A do toho roztomilé štěně, co víc si přát? Snad jen to nejdůležitější a to je zdraví, tak do nového roku vám ho s manželem přeji plnou měrou.
    Užívejte si vánoční pohodu i silvestrovské veselí. D.

    OdpovědětVymazat
  15. To je tak dobře, že už jsi zase tady. Konec roku přinesl do vaší rodiny tedy pořádné změny. Nové bydlení, nový hafan- je krásný. Přeji Ti a Tvým blízkým, aby se nový rok vydařil, abyste byli všichni zdraví a šťastní.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.