úterý 27. října 2020

MOJE LÁSKY


Moje vnučky!

Anna, Anička, Andulka, Áňa - moje první...

je to k neuvěření, ale už je jí 10 let..

10 let mého babičkovského života, 

deset let radosti.

Zrovna včera jsem si prohlížela video, které jsem s ní točila před 6 lety.

Byla a je úžasná...

Jestli mi sem někdy půjde to video vložit,

tak ho sem dám, abyste se pobavili i Vy..

Její krédo: Problém? Pořád nějaký problém? se jí asi drží..

Je to citlivá malá slečna

a já ji přeji život bez problémů...




💓

Emma, Emička, Eminka, Emča - moje druhá..

7 letá...

 mazlík největší.. je vyčůraná až běda,

válí to s námi jak nejlíp umí,

omotává si nás.

Citlivka to je taky

a má pořád hlad.

Její věta: Já mám hlad! je naprosto šílená..

Hlad znamená chuť 

a tu má pořád..

...

Obě - milující sestřičky, 

pořád tančí a zpívají

Jsou to naše šikulky.

Aby ne, vždyť to píšu já - babička.






💓

Ellie - Ellinka, Elča - moje třetí...

To koukáte,co ? 

Ano, je to tak!

V srpnu jsem se stala potřetí babičkou.

Ellie naše nejmladší, naše miminko.

Je první dcerou mého syna..

Umí nádherně brečet a samozřejmě je ta nej!

Čte knížky, mluví a no co vám budu psát..

další génius:o) na světě"!

Ano, píšu to zase já! Babička :o)).

To samo mluví za vše:o).






💓


Moje veliké lásky..


💓💓💓

No, uznejte, že to je pádná omluvenka mé nepřítomnosti tady na blogu..
...
Mějte krásný den
a hlavně a pořád všem přeji 
zdraví!
Inka
💓



21 komentářů:

  1. ...tady není co dodat... Moc krásné, láskyplné!
    Inko, měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tak sice opožděně, ale i tak gratuluji k vaší třetí vnučce. Máte teď tři krásné panenky. Co to plácám, ty dvě to jsou už slečny :-).
    Zírala jsem na příspěvek ze zahrady. To jste tedy udělali kus pořádné práce a máte to moc pěkné. Tvůj rukopis je patrný všude.
    Já jsem fakt moc ráda, že jsi zase tady!
    Klidný den, hlavně ve zdraví !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. No; umíš v těch omluvenkách zajisté dobře chodit ))) Omluva se přijímá:-)
    Velká gratulace ❤️❤️❤️!!!! ke všem třem holkám. Máš povedené vnučky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Evi, přes omluvenky jsem expert! :o))..a přes vnučky taky..Manžel si moc přál kluka, prý aby se nakonec o pokračovatele rodu nemusel postarat sám..no, já už mu v tom určitě nepomůžu:o)! Měj se hezky! Inka

      Vymazat
  4. Pěkné holčičky Inko máš! Být babičkou tě naplňuje, to je z tvých slov cítit na první pohled. Tak užívej nadále! :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké holky....Taky si zrovna užívám novorozené vnučky...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, tak to ti také gratuluji...být babičkou je prima..Měj se hezky. Inka

      Vymazat
  6. Velká radost, velké štěstí býti babičkou, gratuluji. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Jojo, Péťo, máme tu už pěkný babinec:o))..holky tu vládnou:o)...

      Vymazat
  8. Inko gratuluji, užívejte všech krásných chvil s vnučkami i z té krásy kolem.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  9. Omluvenka je to dokonalá a pro mne i trochu záviděníhodná. V dobrém, samozřejmě. Moc, moc gratuluji k třetí vnučce, holky jsou to nádherné. Inko, tak ať Ti stále naplňují život samými radostmi a láskou. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji..škoda,že tu radost kazí vše, co je kolem...přeju si jen a jen zdraví pro všechny..Měj se moc krásně..Inka

      Vymazat
  10. Inko, gratuluju k třetí vnučce. Všechno jsou to krásné holky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Inko, pěkná děvčátka máš. Já už jsem babičkou 31 let, pak 26,21, dále 12,11 a 4 roky. Užívej si s vnoučaty, je to krásné období!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak, Inko. Vnoučátka jsou to nejvíc, co nás může potkat. Já jich mám pět. Dva kluky a tři holky. Rozmezí 2 - 9 let. Každé z nich je jiné ale všichni jsou, jak píšeš naše nej... Bohužel teď dodržují vládní nařízení a vidíme je jen na SKYPu. Snad je budu moci brzy opusinkovat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.