úterý 27. října 2020

ZAHRADA

 Tak se opět vracím k jaru..

Karanténa, která nás všechny zasáhla,

zklidnila můj životní běh...

Všechno se zpomalilo 

a i když byla hektická distanční výuka,

tak doma se jakoby zastavil čas..

Strach a zodpovědnost nám nedovolila opouštět dům..

Díky e-shopům,

na které já nedám dopustit, 

jsem si dovybavila dům.

Nakoupila jsem z on-line zahradnictví 11 stromů, 

keře rybízu, angreštu,

květiny, okrasné keře - šeřík, kalinu a další..

Zasadila jsem ,co se dalo

a díky tomu všemu naše zahrada začala vypadat jako zahrada 

a ne jako pleveliště,

které jsme v prosinci k domu dostali.





Z prostoru, kde kdysi býval veliký psí kotec,

jsem si udělala takové moje malé království..

/Psa bych do kotce nedala.../

z našeho štěňátka vyrostla krásná psí slečna Anie,

která umí projevit svou lásku k nám..

Je to miláček.. O ní ale určitě napíšu zvláštní příspěvek,

protože si ho určitě zaslouží..



Kolem psího kotce rostlo nekontrolovaně psí víno.

Teda na jaře to spíš bylo neskutečné množství šlahounů.




Znáte mě :o).

Vše jsem zužitkovala.

Smotala jsem věnce, koule z proutí,

manželovi jsem doslova brala šlahouny z ruky, 

on by je samozřejmě okamžitě vyhodil..


moje malé království











Péče o zahradu se nám odměnila

a já se chodím i teď na podzim kochat tím, co jsme vytvořili.

Má to ještě spoustu chyb,

ještě je tu mnoho práce,

ale určitě by jí bylo mnohem víc, kdybychom na jaře neměli tolik času.

(tím nechci ale napsat, že bych si tuhle nedobrovolnou samotku chtěla opakovat každé jaro a podzim).

To jen že jsem se chtěla vrátit v čase k radostem,

které se během uplynulého půl roku staly.

Každý den se raduji z té nádhery,

která je kolem mne.







Děkuji, že můžu bydlet v tomhle úžasném  domě,

který má tak nádherný výhled

do přírody, která je každý den jiná

a pro mě "neokoukatelná"...

V mobilu se mi hromadí stovky fotek

a já jich konečně pár budu moci i použít.





Mějte se moc krásně a zítra napíšu ještě o větších radostech, 

které mě v tomto čase potkaly..

Opatrujte se,

buďte zdravé, zdraví

a mějte se rádi!

Vaše 

Inka

💓



12 komentářů:

  1. Prosím pište,foťte, já teď bohužel ležím s covidem a je mi dost blbě, tak dnes jen takto krátce. Držte se, máto to moc krásné. Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Lu, to je mi moc a moc líto a držím moc palce, aby bylo lépe a tys byla zdravá!!!! Držím se pořád doma a doufám, že ten virus neumí skákat přes plot..člověk nikdy neví..hlavně ať už je líp!! Posílám dávku pozitivní energie..Inka

      Vymazat
  2. Inko, máte to moc krásné. už se těším na další příspěvek,jsem ráda, že jste zpět.A co vaše chaloupka? Přeji krásné dny.Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti,, další příspěvek bude..pravda je, že chaloupka strádá..jezdíme ta opravdu málo a je mi to líto. Bohužel se to nedá všechno zvládnout...Bojím se o její budoucnost..dcera má taky dům a synovi se tam moc jezdit nechce..Covid s námi zatočil a tak se vážně raději držíme doma..Inka

      Vymazat
  3. Inusko moje zlata, chodím k tobě kdyby náhodou a mám tak velikánskou radost, že tě vidím. Objímám tě na dálku, krásné jsi bydlení zutulnujes, taky miluju zahradu, jen času při čtyřech skolacich je velice málo. Krásné podzimní dny a těším se brzy na viděnou.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, děkuji za takové krásné přivítání..snad tu už budu častěji..mám to v lplánu..o tohle se prostě nedá přijít..přeji hodně zdraví a síly na školáky:o) Inka

      Vymazat
  4. Jsem moc ráda, že jste se opět ozvala, moc ráda jsem chodila na Vaše stránky. Máte dar vytvářet krááásnéé věci , jste úúúžasnáá !! Mějte se krásně a těším se na příště ! Šá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé:o)))tohle když člověk vidí napsané, tak ho to úplně vezme za srdce...milá Šárko, skvělá jste Vy! Díky za úsměv, který jste i vykouzlila na tváři! Inka

      Vymazat
  5. Inko, máš se z čeho těšit a radovat. Určitě je za tím spousta práce, ale výsledek stojí za to.
    Tvořit z psího vína by mne nenapadlo. A myslím, že na chalupě za kompostem určitě nějaké máme...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Stáňo, udělala jsem spoustu věncových základů a teď se to před Dušičkami a před Vánoci hodí. Nemusím si kupovat korpusy..Navíc teď na podzim to zase opadalo a já to opět stříhám, tak mám už zase co dělat..:o)..I Tobě krásný den. Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, tohle mi trochu nebere hlava. Fakt jsem tam od prosince? Smakám před vaší pracovitostí - perfektně zabydlená zahrada.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásný ten tvůj nový ráj.
    Těším se na další “domácí” příspěvky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.