čtvrtek 27. ledna 2022

HLÍNA

 no a aby té legrace nebylo málo

a hlavně, aby fotka těch mých nehtů nebyla dlouho vidět,

tak si dovoluji ukázat 

svého autorského anděla.

Většina hlíny zůstala za mými nehty :o)..

On mi totiž kus keramické hlíny doma zůstal

a přece ji nevyhodím, že?

Tak jsem si trochu pohrála.

Ten obtloustlý anděl mi moc připomíná manželova dědu Vendu,

kterého jsem poznala jako mladá holka,

když jsem začala chodit s mým mužem.

Nikdy nezapomenu, když jsem k přišla poprvé na návštěvu k manželovým prarodičům.

Děda Venda tehdy seděl v křesle,

nohy mu už pořádně nesloužily,

podíval se na mě a povídá:

" Holka, tak se mi pojď ukázat!"

Tady se postav a pomalinku se otáčej!"

Možná, že by se leckterá holka urazila,

ale já z toho měla tehdy legraci.

Už na první pohled mi byl kulaťoučký děda sympatický..

Tak jsem se začala otáčet

a děda mě zhodnotil slovy:

" Staníku, je to dobrý! Jednou budeš mít co obracet!"

Ach, jak ten děda měl pravdu :o))!

Nevím, jak to poznal, 

protože v té době jsem vážila pouhých 49 kilo.

( za 9 měsíců poté o 28 víc)

Rozhodně můj muž má dnes co obracet:o)..

A jakmile můj kulatý anděl spatřil světlo světa,

tak jsem v něm viděla toho andělského dědu Vendu.

Doufám, že se nebude kvůli tomu v hrobě obracet!

:o)




tady je ještě v surové podobě


Jo a moc bych si přála,
až se budeš vypalovat v peci,
aby ti nepopraskala nebo se nepolámala křídla.
...

Vy se mějte krásně 
a vaši andělé ať nad vámi bdí!
Vaše
Inka
💓



7 komentářů:

  1. Inko,děda Venda se Ti moc povedl👍Budu držet pěsti,aby křídla žár pece vydržela!P.s.Psala jsem Ti asi před 14 dny email s prosbou a asi se někam zatoulal?🤔

    OdpovědětVymazat
  2. Kouzelný anděl dědeček. Netradiční, humorný. Moc se mi líbí a po vypálení bude určitě ještě hezčí.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať se anděl Venda krásně vypálí.

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se až nám dědu anděla předvedeš v konečné úpravě. Už teď je parádní !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, usmívám se. Venda by měl radost.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, hezké dílko. Tak snad andílkovi křídla neprasknou, byla by to škoda.
    Měj krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, moc povedené. Já mám taky doma sochu se dvěma tlustými anděly jen tak nahaté a mám je moc ráda. Anděl nemusí být jen štíhlá kráska. Ten tvůj má ducha. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.